Trollmor til 2 Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Jeg går i min 5 svangerskapsuke og har så smått begynt å kjenne på kroppen at jeg har en spire i magen... Litt småkvalm, vondt i hodet, trøtt og sliten. Men i dag har jeg vært amper, trist, glad, kald og varm. Så på en film nå i kveld (Hertuginnen) hvor Kiera Knightly spiller hovedrollen. En trist/opprivende film som jeg garantert hadde grått av uansett. Men makan til fossefall da? Hahahaha =P Huff.. Jeg håper, for hele min lille families del, at jeg ikke kommer til å være SÅ ustabil gjennom hele dette svangerskapet =D *Trollmor*
aprilprinsesse2011 Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 er sjøl 11+6, og humøret mitt svinger så til de grader!!! Hopp og sprett d ene øyeblikket, og sur som ei potte i neste øyeblikk slitsomt for meg selv, samboer og dattera mi...
*Lissi* Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 Har vert rene hormontrollet med alle jentene mine, (3 stykker) og helt "normal" med gutten min. Denne gangen føler jeg at hormonene mine er helt under kontroll, så tror jeg får en liten gutt:-) Slitsomt er det iallfall når man gråter og raser om hverandre:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå