Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Ønsker dere gutt neste gang eller ei jente til?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Helt ærlig: Så tror jeg at jeg må få tvillinger. Gutt og jente.
Gjest Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 Jeg har begge deler og skulle vi vurdert flere barn ønsker jeg meg en til av hver :-D
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 Har tvillinjenter og skal ikke ha flere barn. Hvis jeg skulle ha flere hadde det vært det samme hva det ble. Jeg ser det positive ved å få både gutt og jente...
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #5 Skrevet 24. mai 2010 På den ene siden, så ønsker jeg meg en gutt neste gang, lyst på en av hver, på den andre siden så hadde de vært veldig greit med ei jente til, for da kan hun arve fra storesøster. Men jeg blir nok overlykkelig uansett hva jeg får, så lenge det er et menneskebarn. Helst et sunt og friskt et.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #6 Skrevet 24. mai 2010 Hehe - jeg ønsker meg et menneskebarn:-) Den var litt morsom:-D
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #7 Skrevet 24. mai 2010 Ei jente til, men hvis jeg få et tredje barn vil jeg at det skal være gutt.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #8 Skrevet 24. mai 2010 Hadde vært mest praktisk med ei jente til, siden alle klærne vi har er veldig jente. Men det spiller ingen rolle hva det blir.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #9 Skrevet 24. mai 2010 Har en jente, mannen min har to jenter. Stas hvis det blir en jente til. Vi liker jenter.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #10 Skrevet 24. mai 2010 Jeg har to jenter og ønsker meg helt klart en jente til om vi skulle få flere barn. Jeg hadde helt sikkert blitt like glad i en gutt, men det er jenter jeg ønsker meg.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #12 Skrevet 25. mai 2010 Vi er så heldige å ha to gutter og ei jente, og skulle det bli en til så klarer jeg ikke å "velge" hva jeg ville hatt mest lyst på, er så fantastisk med begge deler:) Kanskje tvillinger, en av hvert kjønn, he he...hjelp:)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #13 Skrevet 25. mai 2010 Jeg har vært like blank på hvilket kjønn jeg ønsket - all tre gangene. Dat har faktisk ikke spilt noen rolle... Nå har jeg fått gutt - jente - jente, og i ettertid må det sies å være en perfekt kombinasjon
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #14 Skrevet 25. mai 2010 Den eldste her er jente, og når jeg var gravid andre gang, så håpet jeg nok litt på gutt. Syns jo det hadde vært gøy med begge kjønn, og mannen hadde nok syns det var gøy med en som kunne dele hans interesser. Men det ble jente, og det har vært veldig praktisk. Hun hopper rett inn i tøyet til eldstesnuppa når det blir for lite til henne, og de leker utrolig godt i lag. Leker med dukker, kler seg ut som prinsesser osv. Tror nok at dette med å leke i lag har aller mest med kjemien og gjøre, og ikke absolutt kjønn, men det skader jo ikke at interessene er felles.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #15 Skrevet 25. mai 2010 etter første jenta var det samme om vi fikk jente eller gutt, nå med nr tre og to jenter fra før, så var det veldig morro med gutt, men hadde blitt like glad for ei jente til
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #16 Skrevet 25. mai 2010 Har to jenter - og ville kanskje hatt ei jente til, om vi går for nr 3..;-) Har vel noe å gjøre med at det er det jeg føler vi "kan" nå;-)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. mai 2010 #17 Skrevet 25. mai 2010 Jeg ønsker meg et barn, jeg- et friskt barn.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #18 Skrevet 25. mai 2010 Har to jenter og er gravid med nr 3. Synes det hadde vært veldig gøy med gutt, men det spiller ikke så stor rolle... Tror liksom ikke jeg kan få noe annet enn jenter:).
mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 25. mai 2010 #19 Skrevet 25. mai 2010 vi planlegger barn,ikke kjønn.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #20 Skrevet 25. mai 2010 Vi har to jenter og jeg er gravid med nr 3. Vet ikke om det blir gutt el. jente. Blir like glad uansett, men kjenner at jeg kan jenter best, og tror det hadde blitt veldig kjekt med tre jenter. Alle rundt meg av familie og venner ønsker seg en gutt på våre vegne, for det er jo så stas, og fullkommen familie om vi har begge kjønn... Hva syns dere om det? Tenk hvis vi er så "uheldige" å få en jente til... Da må vi jo gå for nr fire og, for å få gutten... kjenner andres meninger irriterer meg litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå