Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på 16 mnd som hater å kjøre bil. Han hyler og skriker til han er varm og svett og sovner aldri i bilen. Vi har et besafe sete og synes at det heller veldig fremover, selv i hvilestilling. Baksetet i bilen vår er heller ganske mye, så det er vel det som er problemet. Var på lang kjøretur i helga og det endte med at jeg tok han på fanget etter timer med skriking. Det er jo IKKE bra. Er det noen som har forslag til et annet sete? Vi har en Skoda Octavia.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Britax Hi-way og anbefaler det på det varmeste. :o) Bakovervendt 9-25 kg og aldri noe problem med at hodet faller framover. I noen biler kan det ta en del plass, da, så man må prøve det i bilen før man kjøper.

Skrevet

Hva med å koble ut airbagen og sette stolen foran ?

Da får han mer kontakt med den som kjører, og det blir kanskje greiere for han med mer oversikt ?

Skrevet

Huff, skjønner du var i en stresset situasjon og handlet ut i fra det. men jah - fint d gikk bra!!!!

låste du støttebeinet før du strammet forankringsselene? d skal man nemlig ikke gjøre. hvis du løsner setet og begynner på nytt og ikke låser av støttebeinet før du er HELT ferdig med resten av monteringen.. får du strammet ned forankringsselene godt - slik at stolen strammes ned i seteputa. mange tenker ikke på dette, men slik gjør jeg det alltid når jeg monterer denne stolen til kunder ;)

En skoda Octavia skal i utgangspunktet være grei å montere i :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...