Gå til innhold

"Spionerer" dere på noen på facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har flere jeg følger med på av ren nysgjerrighet, selv om jeg ikke er venn med dem. Som regel fordi jeg syns de er så latterlige at jeg morer meg over bildene og dritten de legger ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ei venninne med åpen profil som jeg ikke tør sende venneforespørsel. Sjekker henne iblant.

Skrevet

Kan da umulig være en venninne hvis du ikke tør å sende en venneforespørsel? Haha.

Snoker bare på tilfeldige som kommer opp, ingen fast!

Skrevet

du har en venninne du ikke tør sende venneforespørsel til?

Skrevet

Nei, men liker å titte på bilder andre legger ut. Syns ikke det er å spionere. Må innrømme at jeg noen ganger kan bli veldig nyskjerrig når jeg ser noen som er i et forhold skryter veldig om hvor fantastisk de har det for så plutselig står som singel. Men jeg tør aldri å spørre og sjekker kanskje litt ekstra profilen deres for å se om andre har spurt.

Skrevet

Ja, x en til samboern spionerer jeg på. Har vært å hentet noen bilder av barnet deres ol. Sjekker bildene med jevne mellomrom om hun har lagt ut fler.

Har sendt henne venneforespørsel flere ganger, men hun er ikke interessert i å ha noe med meg å gjøre.

Samboeren får ikke treffe barnet, har ikke hatt bilder av det heller tatt de siste årene siden vi ikke har fått se barnet.Helt til jeg plutselig fant ut at jeg kunne gå inn på profilen hennes å stjele bilder.

Skrevet

Hvorfor kjemper han ikke for barna sine? Er han for lat til det, han kan fint kreve samvær gjennom retten.

Er noe som skurrer her. Ingen kan nekte en far samvær til sitt barn, med mindre hun har fått mehold i en rettsak.

Skrevet

Høres ut som om din samboer ikke forteller hele sannheten.

Skrevet

Det er noen jeg kikker på mye i perioder, men så glemmer jeg dem litt. Har jo mitt eget liv å tenke på, og det er hundretusener av nordmenn på Facebook.

Men noen har mer spennende liv enn andre. For eksempel hvis ei jente flytter til USA og planlegger bryllup, da kikker jeg litt ekstra på hennes profil så lenge det er store nyheter der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...