_ThEoMaMmA_ Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 vet mange ikke er noe særlig for dette her, men nå ser jeg ingen annen utvei....babyen min er en ordentilig MARK da han har lagt seg....tar så sinnsykt lang tid å få han til å sove....jeg må inn på rommet 100 ganger for å snu han og legge han igjen...skader vel ikke å prøve en sånn pose med sele som festes under madrassen...hørt om de som får unger som sover myyye bedre med denne på:)men hvilken type pose??og hvordan funket det for dere som har prøvd?
Mamma igjen etter 16 år. Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Jeg brukte sånn pose til min eldste. Det fungerte helt fint. Hun sov godt og jeg slapp å være redd for at hun skulle komme seg ut av sengen og slå seg halvt ihjel. Husker ikke hvilket merke det var på posen. Men det var god plass til bena i den og den var myk og deilig. Selen er heller ikke til sjenanse for barnet. Jeg var skeptisk til dette selv. Men jeg syns som sagt at det fungerte helt fint. barnet har mulighet til å røre seg også. Det er ikke som å være tjoret fast i senga hvis du skjønner hva jeg mener. Håper dette var til litt hjelp.
kathrins Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 Jeg brukte det på min gutt når han begynte å reise seg i sengen. Min erfaring var da at han reiste seg med madrassen festet bak på ryggen:) så det fungerte ikke. Vurderer nå å ta den i bruk på minsten fordi hun ligger så urolig at bein og armer fester seg i sprinklene, samt at hun sparker av seg dynen hele tiden. Fungerer nok bedre når man starter litt tidligere. Tror jeg kjøpte posen på babyshop......
høstglede Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 Jeg har også brukt det til den eldste fra ca 5 mnd til han var litt over ett år. Effekten var at han fikk sove og vi fikk sove:-) Klarte ikke snu seg over på magen, men litt på siden og sette seg opp. Anbefaler deg å ta selene slik at låsen så vidt stikker frem og ta selen under sengebunnen. Dette for å unngå for mye seler og slik i senga..i forhold til kvelningsfaren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå