Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 "Jeg falt for June på grunn av hennes utseende og væremåte". LOL!!!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Hva var så morsomt med det? Er det vanskelig for deg å forstå at vi mennesker har forskjellig smak. Og godt er da enda det.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #6 Skrevet 25. mai 2010 Det er sjeldent jeg har noe nedsettende om mennesker, men hun er rett og slett motbydelig!! Flyr rundt med krykker pga bekkenløsning og ikke kan gjøre noe. men bekkenet var bare vondt når hun gikk. HAHA. Æsj sier bare jeg altså!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #7 Skrevet 25. mai 2010 Synes det er lattelig hvor hun sitter å sier hvor voksen å moden hun er. Men å ta til seg beskjeder fra jordmor ang røyken, det klarer hun ikke! Greit at det er vanskelig å slutte, men man kan i det minste trappe ned, å slutte å røyke inne!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #8 Skrevet 25. mai 2010 Røyka så mye fordi hun kjedet seg.... OMG!!! mora hadde røyka da ho var gravid med henne.... utrolig gode argumenter du!!! ble helt matt! grøsser av å se ei som er 6 måneder på veg puffer og røyker mens hun sier til kjæresten at HAN må slutte å røyke....
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #9 Skrevet 25. mai 2010 Synes så synd på det barnet. Og det allerede FØR det er kommet ut
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #10 Skrevet 25. mai 2010 Jeg synes det ser ut til at danskene har et mye mere "avslappet" forhold til røyk & barn (evt. røyke mens man er gravid) enn hva vi har i Norge i det store og det hele, jeg. Har flere ganger reagert på at de røyker inne, setter frem askebeger på bordene i barnedåpen (også dette innendørs), o.s.v. Hverken mannen min eller jeg røyker, men andre i familien gjør det - og det er en selvfølge å enten la vær eller gå helt ut å røyke når lille snuppa på 2 år er i huset. Guttungen på 7 har nok sittet i ett rom og det har blitt røyket i et annet ved et par anledninger, men det synes jeg ikke er noe å hyle over seg for. Jeg hadde også en mor som røykte under hele svangerskapet, uten at det har ført til noen skader på meg. Men det kunne ikke falle meg inn å gjøre det samme selv! Nå vet vi bedre, men i Danmark gir de f**n, eller....??? Og hun der June er direkte provoserende der hun sitter med askebegeret på magen og blåser. Skikkelig møkkete ser det ut til å være i huset dems også. T.o.m. de små kattungene så helt "klissete ut" på episoden i går synes jeg. Triste greier...
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #11 Skrevet 25. mai 2010 Vil bare kommentere ang. røyking og dansker... Vanlige oppegående dansker har akkurat samme meninger angående den saken som vi nordmenn flest. Dette er vel typisk "white trash" personer, og vi har maaaaange av den typen i Norge også. Tror heller ikke oppegående mennesker melder seg på slikt...
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #12 Skrevet 25. mai 2010 Javel, da var det altså som jeg trodde. Godt det da, at ikke hele gjengen der nede er like "lite smarte" som disse folka vi ser på Unge Mødre DK. Nå har ikke jeg fulgt med på hver episode, men så også litt på Unge Mødre fra Norge da det gikk. Jøss da, det var "litt av hvert" som var med der også, men kan ikke huske at jeg så så mye upassende røyking der. Og ja; Hun der June må jo være selve prototypen på "white trash", dessverre. Ekkelt uttrykk det der synes jeg, men det passer på henne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå