Gå til innhold

fosterbevegelse i uke 8 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei :)

vell.. vet ikke om jeg hører til her helt enda :)

men hadde IKM for 22 dager siden og ingen TR :D

første gang jeg testen var 2-3 dager etter IKM, og den var neg.

testet også for en uke siden, og den var svaaaaaaaaaaaaaaakt positiv med kveldsurin ^^,

skal teste på nytt iløpet av uken :)

det jeg lurer på er om det er mulig å kjenne fosterbevegelse i uke 8? er jeg gravid er jeg ca 8 uker på vei nå, og jeg kjenner en type bobling helt nederst i magen. spesiellt etter jeg har beveget meg veldig mye.. ikke normal type "luft", det er noe annet.

jeg har en datter fra før, men husker ikke hvor tidlig og hvordan det kjentes ut?

nå aner jo ikke jeg om jeg er gravid, men alle rundt meg mener det, og jeg har selv fått litt troen på det :D *håper håper*

hvis det er noen som vet blir jeg veldig glad for svr :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er helt umulig.. er livmora som vokser du kjenner :)

Skrevet

Jeg har også masse rare greier, andregangs gravid jeg også. Merket det tidlig liv med nr 1, og tror nok vi andre gang vil merke det enda tidligere fordi man første gang ikke vet hva de ulike boblefølelsene er... Men tør ikke svare på om det er liv eller livmoras vandring opp i bekkenet vi kjenner. Herlig å kjenne at ting skjer uansett:)

Skrevet

ok :)

ja håper virkelig det er noe slikt iallefall :)

er veldig klar for nr 2 nå <3

Skrevet

ja jeg har hørt at man kjenner liv der nede tidligere med nr 2..

for såm du sier, nå vet vi hva vi "leter" etter :)

har fått en følelse av at jeg er gravid, og at dette kommer til å gå bra :D

så er veldig spent på hva testen sier :)

men ønsker deg lykke til, og håper du får en fantastisk tid fremmover :)

Skrevet

Jeg er også 2. gangsgravid og kjenner mye bevegelse der nede, men det er nok bare livmoren som trykker litt her og der.

Jeg kjente faktisk slike bevegelser før jeg ble gravid nå, mer som fantomspark, så kanskje er det litt det jeg kjenner.

Jeg er ganske sikker på at man ikke kan kjenner noe særlig bevegelser fra en et embryo på 1-2 cm, jeg tror at livmoren er for stor til det.

Skrevet

Krysser virkelig fingrene for positiv test hos dere! Kom inn på terminklubben etterhvert da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...