Gå til innhold

Har du en ansiktskrem å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en god krem til mitt 27årige ansikt. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dermalogica sin skin smoothing cream er kjempegod! Fuktighetsgivende uten å være fettete.. :)

Den er dyr, men utrolig drøy - du trenger kjempelite hver gang. Har mine gjerne 6 mnd...

anbefales!

Skrevet

Jeg bruker selv NuSkin produkter og er meget godt fornøyd! Allergivennlige, uten kjemikalier! Anbefales på det sterkeste! De har også egen serie produkter for barn/baby.

Skrevet

Hei! Jeg er også 27 år og ganske plaget med kviser til vanlig. Når jeg er gravid derimot er huden helt fin. Bruker mye dermalogica produkter til vanlig (kjøp på strawberrynet.com så blir det billigere, men handler du for over 200 kr kommer det toll og slikt i tillegg.. om du scanner inn kvittering får du imidlertid refundert dette fra strawberrynet om du spør :-) ).

Min erfaring er at huden påvirkes mer av hormoner enn av både mat og kremer, så jeg sverger til akrem nå, bruker den morgen og kveld, og selv om den er feit, så får jeg ikke kviser.. hm..

Gjest babyfabrikken1979
Skrevet

Det kommer veldig an på hudtypen. Jeg har veldig tørr hud, og bruker sans soucis og er veldig fornøyd. Men den var svinedyr, så jeg kommer nok til å prøve noe annet når den er tom ;) Nuskin har gode kremer, vet jeg.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...