Gå til innhold

Flytur 1 trimester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt delte meninger om det her nå. Og blir litt bekymret da, siden jeg SA i februar.

Har pratet med ei venninne hun sa fra 6-7 mnd skal man helst ikke fly..

Nå har jeg pratet med ei anna ei og hun sa at 1 trimester er heller ikke trygt. Fare for SA pga kabintrykket.

Hjelp.. Hva skal jeg gjøre.??????

Min mor og jeg har planlagt tur til england til ei venninne av meg lenge, før jeg visste jeg var gravid.

Håper noen kan svare meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tusen takk :) skal lese litt jeg .:..

Skrevet

Jeg er ikke helt sikker på hva folk mener vi gravide KAN gjøre, siden det aller meste kan være farlig.

Hvis du er veldig usikker er ikke dette stedet å spørre om råd, kontakt jordmor.

Jeg for min del flyr.

Skrevet

Jeg er heller ikke redd for å fly. Hovedårsaken til at man advarer gravide som tidligere har opplevd komlikasjoer kan være at de ikke ønsker at det skal skje på et fly, da det kan være vanskelig å få hjelp midt oppi luften.

Det er jo mye hysteri ute og går, så jeg gjør ikke annet enn å unngå å fly de siste ukene før termin.

Men hvis man har opplevd spontanabort, så skjønner jeg at man ønsker å være føre var på alle områder.

Jeg er fløy på torsdag og da var jeg 8+1. Ifjor når jeg va gravid reiste vi til egypt i da jeg var i uke 10-12. Det gikk også helt fint. Stort sett tror jeg ikke dette er noe problem.

Skrevet

ok, godt å høre det også.

Leste lommelegen nå.

Og siden jeg har hatt en SA før. Så anbefales det da ikke, men sjansen for en SA til når du har hatt en er jo allerede til stede.,

Skal ta ultralyd imorgen så da får jeg høre litt da.

Vet at dette kanskje ikke er det rette stedet for slike spørsmål, siden man kan være like forvirret etterpå.

Men man får luftet tankene sine, og det i seg selv er godt :)

Tusen takk Sannali :)

Skrevet

tusen takk vestlandsfanden :)

dette hjelper en forvirret sjel :):):)

Skrevet

Bare hyggelig!

- og lykke til videre i svangerskapet!

Skrevet

tusen takk skal du ha :) håper alt går bra den her gangen :)

Det føles helt anderledes nå enn sist ihvertfall.

Lykke til til deg også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...