power puff Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 endelig er dagen snart her.... Er så spent på og se den lille poden igjen. Var på ultralyd i uke 12 også. Men føler det er en milepæl og dra på denne ultralyden her. Håper vi får se kjønnet! Noen som vil gjette? har en gutt fra før av, har vært mer trøtt, ca samme kvalmen som forrige gang men denne gangen ga deg seg i uke 18 og forrige gang i uke 11, uren hud på ryggen, ikke øm i puppene...
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Så spennende! Jeg skal også på ul i morgen. Ordinær. Var i uke 15 men ja, det virker som en evighet siden! Jeg har også en gutt fra før av. Denne gangen har jeg vært mye mer kvalm. Spydd skikkelig i 5 uker, veldig ømme pupper og hormoner på avveie Lykke til til oss i morgen. Klem fra meg
♥Axinija♥ Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 Gjetter jente på deg denne gang! Masse lykke til på UL i morgen, begge to, så spennende!!!! Jeg skal på ord.UL på onsdag og synes det hele er en smule surrealistisk...har ikke sett den lille på noen tidligere UL, men hører hjertelyden (og kjenner små dult) rett som det er! Har heldigvis angelsound hjemme... Sist vi var på UL var i uke 12 (mars 2009) og det ble den gang konstatert MA/BO, håper på bedre nytt denne gang... ;D Åååååååå som vi gleder oss til å se og få bilder av den lille!!! Eller hva?? Klemmer
power puff Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2010 Har vært på ultralyd i dag og alt var bra med babyen! jordmor mente det var en liten jente og viste oss hva hun mente var kjønnslepper, men siden navelstrengen lå mellom bena var hun ikke helt sikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå