nayna_ Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Huff og huff! Var på 3 mnd kontroll for noen dager siden, og da fikk jeg påvist soppinfeksjon. Innimellom all pratingen, prøvene og spørsmålene glemte jeg helt å spørre om behandling av soppen. Så jeg kjøpte en sånn canesten-krem jeg har brukt noen dager nå, og syns vel egentlig ikke at det har hjulpet helt slik jeg ønsket... Erfaringer? Tips? Råd? Man blir jo ekstra bekymret når man har en liten en i magen også, pluss at det er utrolig irriterende... Kommer til å ringe legen igjen, men tenkte det var greit å høre om noen hadde noen tips. Setter stor pris på svar!
skinflash1 Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Hei! Anbefaler deg at du kjøper sånn canestenstikkpille også som føres oppi skjeden. Har lest at det er ok å ta det så tidlig i svangerskapet. Jeg har vært plaget med soppinfeksjon selv, men ikke hatt det mens jeg er gravid (enda..) og har måttet brukt det i flere dager før det har blitt helt borte. Håper du blir kvitt det snart da!
Blusi Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 Du kan som skinflash sier fint bruke Canesten stikkpille, men du må føre den inn med fingrene, ikke den "pinnen" som følger med. God bedring, soppinfeksjon er noe herk!
MaleneAS Skrevet 26. mai 2010 #4 Skrevet 26. mai 2010 Æ bruke lactal og syns det funke bra:) men man skal vel ikke bruke det, så lenge det klør å svir skikkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå