Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har en liten prins på nå 3,5mnd og han har begynt å få tenner.. tror jeg, alle tegn bortsett fra feber er der! han er endel sutrete og sover dårlig om natta, leter blant annet etter smokken hver halvtime. finner han den ikke, noe han ikke klarer selv enda, så sutrer han helt til jeg må putte den inn. Om jeg avventer situasjonen så våkner han skikkelig til og skriker til han får den.,kjempemorro.

Begynt med dentinox nå, har virkning, men er jo samme greia 30 min som alltid, er bare at han roer seg uten smokken, men kan jo ikke smøre på den hver halvtime-.

Leste om sånn ravsmykke, noen som har prøvd dette og merket at det har hjulpet? Skeptisk til smykker rundt halsen, men hjelper det er jeg villig til å ta i bruk! Og hvor kan jeg få kjøpt det? sjekke lotusbarna, men fant ikke noe der..

Håper noen har noen gode råd, enten om jeg burde skaffe ett slikt smykke eller om hva jeg kan prøve på natta. sover ikke mye og hvertfall ikke sammenhengen! føles ut som jeg sitter over sengekanten hans hele natta og bare venter på at han skal ha smokken igjen.. han har seng ved siden av vår seng. Dette har pågått neon uker allerede.. er sliten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...