Gå til innhold

Trenger litt råd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en 4uker gammel baby, og nå klarer jeg snart ikke mere. Er helt rådvill på hva jeg skal gjøre, babyen er verdens skjønneste selvsagt, men vi sliter så med mating og søvn. Jeg vet jo heller ikke hva som er normalt, for jeg hører jo bare om barn som sover natta igjennom fra dem er 1dag gamle.

Babyen spiser hele tiden, gjennom hele dagen så går det max en time før h*n vil ha mat igjen. Er ikke lange måltidet heller, bare 5-10min. Er noen måltider som er lengre da. Og slik går det gjennom hele døgnet. Føler at jeg sitter ute med puppen konstant og at h*n er alltid sulten. H*n legger på seg, så tror ikke det er noe i veien med melken. Kan ikke være økedøgn heller, for det har vært slik siden h*n var 1uke. Jeg prøvde med mme en dag for å se om det mettet mer, og det tok en stund før h*n var sulten da, men endte med mageknip i ett døgn. :s De siste dagene har h*n og hatt en del luftsmerter.. Jeg raper h*n etter hvert eneste måltid, men allikavel har h*n magevondt hele tiden.. Det ender jo selvsagt i masse grining, og det er sårt når man ikke kan gjøre noe. Prøver å masere mage og rygg, men det hjelper ikke.

Har ikke spist noe spesielt, drikker aldri kaffe og te, og spiser heller ikke så mye melkeprodukter som kan gi mageknip.

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre lengre, får jo ikke sove mer enn en time om gangen om natta og om dagen får jeg ikke gjort annet enn å trøste pga magevondt og mate h*n. H*n sover jo og ingenting.

Er dette sånn det skal være å ha baby?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alle babyer er forskjellige...ta det opp med helsestasjonen i morgen tidlig og få profesjonelle råd der!

Skrevet

Mulig at babyen har kolikk? Du kan jo også prøve og få i babyen litt sukkervann det kan hjelpe mot magevondt. Hvis babyen ikke tar flaske kan du kjøpe små medisinglass i plast på appoteket som du tar sukkervannet i

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...