Gå til innhold

Ang sædmengde,kan noen se hit??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok,her blir det sikkert noen ekle detaljer men jeg lurer altså på en ting..

Har vært sammen med min kjære i endel år nå og kan huske at tidligere når vi hadde hatt sex,dersom jeg ikke stod opp og tisset eller tørket bort sæden,merket jeg alltid at det kom rennende ut iløpet av natten.Og det var alltid endel slim på dopapiret om morgenen.

Når vi har sex nå derimot merker jeg ingenting,er liksom ingen vits i å ligge med rompa/beina høyt for det renner jo ingenting.Ikke engang en flekk på lakenet!!

Så det jeg lurer på er om det er derfor jeg ikke blir gravid?

Eller hva som er vanlig.. (ja,idiotisk spørsmål..:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Dere er ikke bare "flittigere" med sex da... slik at mengden derfor har minket... ingen som stiller idiotisk spm her.

Skrevet

Jeg lurer også litt på det samme.

Når vi ikke prøvde å lage barn gikk jeg alltid på do og 'tømte' meg etter at han hadde kommet inni meg. Da kom med veldig seig guffe ut.

Nå som vi prøver å bli gravide er ett av tiltakene og sove med sæden inni kjeden. Når jeg står opp om morgen og går på do om morgene har jeg det samme ''problemet'' som deg, at sæden ikke lenger er så slimete og at det er mye mindre mengder. Føler at det bare et litt sånn melk/lotion aktig.

Jeg tenker at det kanskje kan være sånn at sædcellene hans har svømt langt opp i egglederene og oppholder seg der og at det er derfor det ikke kommer like mye ut.

Håper noen vet noe og kan komme med noen svar.

Skrevet

Jah jeg lurer også på dette...før så kom det mye ut men nå har jeg reager tp åat det kommer ikke så mye som før,vi har ikke såå mye mer sex enn før så jeg ser ikke helt hvorfor mengden som skla ut igjen ikke er like mye som før...hvor blir det av?? Er det slik at når man er fruktbar (uten prevensjon) så absorberer kroppen det på et vis eller ?hmmm

Skrevet

Hmm, ja, det med fruktbar er ikke så dumt... kan jo være at det er litt med hvor mye man selv "slimer" også. Hvor i syklusen det er. Vi er jo ofte våtere rundt el....

Skrevet

Tuuusen takk for svar:)

Føler heller ikke at vi har mer sex nå enn før,eneste forskjell er at jeg hadde spiral tidligere.

Men ja,håper det kan være noe i det med å være fruktbar.Har liksom ikke helt visst om jeg skulle se på det som positivt eller negativt at det ikke renner ut igjen.Håper selvfølgelig at det heller forsvinner "innidær" og blir værende.Har nevnt det for mannen,men han merker ingen forskjell ifra tidligere iallefall:)

Får bare stå på videre da.Hadde sex igår,positiv EL-test idag,så nå vurderer jeg bare om det blir sex idag også eller om vi "sparer" til imorgen(antar EL er imorgen)..

Mistenker at jeg tenker og planlegger for mye ja:))

Skrevet

Positiv EL-test idag? Jeg hadde tatt en runde både i dag og i morgen jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...