Endaenbabyønskes Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Hei! Vi skal i gang med AIH-beh denne måneden. Fikk mensen i går i 18-tida og tenkte da at det holdt å ringe inn mensen i dag. Ringte i dag i en time uten å få svar. Så ser jeg til min forskrekkelse at jeg har ringt en time senere enn oppsatt ringetid (er fra 15.30 til 16.30)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg er helt fortvilet:((( Prøvde nå noen på sykehuset, resepsjon osv, men uten hell. Føler meg som en komplett idiot! Jeg har vært gjennom dette en gange før da vi fikk vår datter. Jeg kan ikke finne papirene hvor det står når jeg begynte på pergotime. ER det noen av dere jenter som kan si meg når dere begynte på pergo, bare for å få en pekepinne på sånn ca?? ER det 3 eller 5 dag? Håper for guds skyld at det holder å ringe inn i morgen... ellers må vi vel vente til august..... Takk for svar!
TanteTroll Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Hei! Ring inn i morgen - det går sikkert bra! Pergo starter man med mellom dag 2 og 5 - tror jeg startet på litt ulike dager. Første pille kan du ta etter at du har ringt inn hvis du skal starte i morgen:-) Lykke til, håper det går i orden!
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 jeg begynte på dag 5 alle gangene...men tror i utgangspunktet ikke at det har noe å si om du begynner på dag 3 eller 5....jeg spurte og fikk til svar at det betydde ikke noe for min del.... masse lykke til..=)
Endaenbabyønskes Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2010 Takk og pris! Tusen takk for raske svar:) Fikk mer troen nå...... Ringer inn i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå