Gå til innhold

Oppskrift på jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen trix og tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du er vel ikke så dum at du tror at det finnes? 50/50 sjanse for gutt eller jente. Ta det du får.

Skrevet

Ca 3 kg hvetemel

1.5 l vann eller melk

Masse sukker for å få en søt baby

Rosa konditorfarge.

Blandes sammen, og vips; du har ei jente ^^

Skrevet

Om man har sex ca 4 dager FØR forventet eggløsning øker tjangsene for at det blir jente.

Dette fordi guttesædcellene er kjappe til å svømme,men lever ikke så lenge.

mens jentesædcellene er trege svømmere,men kan leve i opptil en uke mens de venter på egget. :)

Skrevet

Og au pair- mammaen min var hellig overbevist om at hvis hun holdt seg unna melkeprodukter i svangerskapet ville hun få en gutt. God tro og store sko så går du på vannet.

Skrevet

Hvis det er veldig viktig å få jente anbefales prøverørsbehandling med PGD testing av eggene. Vet om to damer som venter jenter etter slik behandling i Tjekkia.

Skrevet

Jeg blir bare så provosert av sånne innlegg som dette. Enten vil du ha barn og da får du ta det kjønnet du får, eller så får det bare være. Tipper at du er en ganske ung og dum og ønsker deg jente for du synes at rosa er så fint, og at du vil kle opp babyen i kjoler og all slags dill.....SKJERP DEG, det er faktisk et barn det er snakk om!!!!!

Skrevet

Vel, du får bli så provosert du bare vil, for det finnes faktisk mennesker som ikke ønsker seg barn, men en jente eller en gutt. Det er stor forskjell på hvordan gutter/menn og jenter/kvinner er og tenker og jeg vil gjerne oppleve å oppdra en jente.. og jeg synes blått er mye finere enn rosa.

Skrevet

Ja, seriøst. Gå inn på www.in-gender.com så finner du de mest ekstreme under EGD. Der tar de abort om kjønnet er feil..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...