Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Når man har fullført 26 svangerskapsuke og kan søke om engangstønad, kan man da bare ringe legen og spør om de kan skrive ut en bekreftelse på hvor langt på vei man er? Eller er man nødt til å vente til neste svangerskapskontroll? Jeg har min neste i uke 28, og siden ventetiden også kommer til å ta litt tid så vil jeg få dette gjort nå med en gang. Noen som bare har ringt og spurt om de kan komme innom og få en bekreftelse på termin?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Det tar bare noen uker å få engangsstønaden så du har det ikke travelt.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 For du vet vel alt om hvor travelt jeg har det! Det er helt utrolig at det skal være så vanskelig å få et skikkelig svar på spørsmål her inne..
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 Nei, jeg har ikke gjort det, men det skulle nok ikke være noe problem.
Gjest ->>- Skrevet 24. mai 2010 #5 Skrevet 24. mai 2010 Det er klart du kan det. Ring legesenteret og be om å få lagt en terminbekreftelse i resepsjonen for henting eller sendt hjem til deg, alt etter hva som passer deg best.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #6 Skrevet 24. mai 2010 Går det an å bruke det arket en får etter ordinær ultralyd? Står jo mye mer informasjon en bare når termin er på det, men går det an å bruke det selv om?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #7 Skrevet 24. mai 2010 Jeg fikk med meg at bekreftelsen må være fra etter 26 uker, og at det arket man får på ultralyd som er fra uke 18-19 ikke hjelper noe særlig? Takk for svar. HI
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #8 Skrevet 24. mai 2010 send med kopi av helsekort for gravide=) (kan dekke over info de ikke har noe med...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå