Gå til innhold

Hva er det egentlig han vil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Drømmemannen".

Han tatoverte meg, og etter det har jeg truffet på han helt tilfeldig noen plasser. Vi har aldri egentlig pratet sammen etter at han tatoverte meg, men i helgen tok han plutselig og uventet kontakt. Jeg var på et utested, og han var dørvakt. Han husket hvem jeg var, og senere på kvelden fant han meg, og vi ble sittende og prate en stund. Vi snakket egentlig bare helt generelt om været (og han sa at jeg var pen, hihi), og dagen etter tok han kontakt på facebook. Da hadde jeg ikke tid til å prate noe særlig, så det ble bare hei og hadet. Etter det har jeg ikke hørt noe fra han.

Han vet at jeg har en baby, og han vet at jeg er 17 år yngre enn han. Og nå lurer jeg fælt på hva han egentlig er ute etter. Er det vennskap han vil ha, eller er han ute etter en kjæreste? Hva tror dere, kloke damer? Bør jeg ta kontakt med han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ute etter "kjøtt på pinnen"....

Skrevet

ehh.. hvordan i alle dager skal noen her inne kunne svare deg på det?? Du får spørre han da vel. Om han vil ha kjæreste el hva han vil;) hehe

Skrevet

Enig med anonym over

Skrevet

Kjøtt på pinne, hehe... Jeg har en følelse av at det ikke er det han vil. Men hvem vet.

Jeg spør fordi jeg gjerne vil vite hva dere mener. Tør jo ikke å spørre han selv da, så "tidlig".

HI

Skrevet

Åherregud, du må være veldig ung. Hvis man liksom må definere hva man vil eller ikke vil etter et par møter og en facebookadding så blir nok dette utrolig slitsomt...

Skrevet

Hva er problemet deres i dag? Jeg syns det er bitching i alle trådene her. Dere kan vel la vær å svare hvis dere ikke har noe å komme med

Ikke HI.

Skrevet

Han er nok litt nysgjerrig på deg hvertfall ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...