Gå til innhold

Når teste?????? HJELP!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen...

For dere som leste mitt forrige innlegg så vet dere at jeg ikke har regelmessing mens på ca 2 år..

For ca 3 uker siden vare jeg hos gyn og fikk metformin, provera og pergotime. Mens kom etter jeg hadde tatt provera i 10 dager og varte nøyaktig en uke. så gikk jeg på pergotime og har vært å tatt blodprøver dag 2 og dag 20 i syklusen for å se om jeg har hatt eggeløsning. jeg har ikke fått svar på prøvene enda..mens var 9-16 mai og etter mine håpfulle beregninger tilsier det at EL er ca 20-25 mai (hvis du legger godviljen til)

Men det jeg lurer på er når kan jeg teste.. Jeg har ikke fått videre instrukser om å begynne på provera igjen eller pergotime... Jeg regner med å få en tilbakemld på blodprøvene jeg har tatt iløpet av denne eller neste uke.

Vi har harr jenvlig sex i den perioden jeg trodde jeg kanskje kunne ha eggeløsning, det blir mye gjetting her, men har som dere skjønner lite å forholde meg til..

Med tanke på at jeg ikke har hatt jevn mens når kan jeg da forvente TR eller IKM??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kan hjelpe meg!!!

Skrevet

Tror nok du må snakke med legen din, eller forhåpentligvis kommer det noen som vet hva de driver med.

Personlig ville jeg bare poste for å minne deg på å puste og slappe av. Lykke til!

Skrevet

Takk;O) Er brare så frustrert og stresset... Dårlig informasjon er å bli gal av!!! huff jaja... Takk;I) Lykke til til deg og

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...