Tippehøne88 --pp 1 Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Hei igjen... For dere som leste mitt forrige innlegg så vet dere at jeg ikke har regelmessing mens på ca 2 år.. For ca 3 uker siden vare jeg hos gyn og fikk metformin, provera og pergotime. Mens kom etter jeg hadde tatt provera i 10 dager og varte nøyaktig en uke. så gikk jeg på pergotime og har vært å tatt blodprøver dag 2 og dag 20 i syklusen for å se om jeg har hatt eggeløsning. jeg har ikke fått svar på prøvene enda..mens var 9-16 mai og etter mine håpfulle beregninger tilsier det at EL er ca 20-25 mai (hvis du legger godviljen til) Men det jeg lurer på er når kan jeg teste.. Jeg har ikke fått videre instrukser om å begynne på provera igjen eller pergotime... Jeg regner med å få en tilbakemld på blodprøvene jeg har tatt iløpet av denne eller neste uke. Vi har harr jenvlig sex i den perioden jeg trodde jeg kanskje kunne ha eggeløsning, det blir mye gjetting her, men har som dere skjønner lite å forholde meg til.. Med tanke på at jeg ikke har hatt jevn mens når kan jeg da forvente TR eller IKM??
Tippehøne88 --pp 1 Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #2 Skrevet 25. mai 2010 Ingen som kan hjelpe meg!!!
Maewin Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 Tror nok du må snakke med legen din, eller forhåpentligvis kommer det noen som vet hva de driver med. Personlig ville jeg bare poste for å minne deg på å puste og slappe av. Lykke til!
Tippehøne88 --pp 1 Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2010 Takk;O) Er brare så frustrert og stresset... Dårlig informasjon er å bli gal av!!! huff jaja... Takk;I) Lykke til til deg og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå