Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Det virker som de aller fleste forhold er enten eller. Personlig dør jeg sakte men sikkert innvendig om jeg ikke får lidenskap, og det er så slitsomt!! Skulle ønske jeg var en av de som hadde det bra bare med tryggheten. Hva er viktigst for DEG?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Trygghet definitivt!!) Men lidenskapen er deilig når man har den i tillegg:) Har bare vært sammen med drømmen min i litt over ett år, men føler nå jeg har fått i både pose og sekk:) mmmmm... deilige mannen min:P
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 vet ikke om jeg kan si at det ene er mer viktig enn det andre jeg.... For et varig forhold trenger jeg begge!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 Tryggheten er viktigst. Lidenskapen kommer og går - er jo bare å jobbe med saken, men trygghet er noe man har fra starten av. Setter også barna høyere enn meg selv, og for dem betyr tryggheten alt. Jeg dør ikke av å ikke ha lidenskap hele tiden. Vet den ligger der i dvale og vil våkne når barna er litt eldre:) Heldigvis er mannen min lik meg.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #5 Skrevet 24. mai 2010 Har både lidenskap og trygghet i mitt forhold, så for meg er begge deler viktig.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #7 Skrevet 24. mai 2010 Dere som har begge deler, kom med tips!! :) Hvordan bevarer man lidenskapen?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #8 Skrevet 24. mai 2010 Kosing, kyssing, ta på hverandre, blikk, kjærtegn, dele fantasier, nakenhet, sexy antrekk, fine ord, spontan sex, lange forspill.....Alt dette, selv etter 14 år sammen.
SuperGlad Skrevet 24. mai 2010 #10 Skrevet 24. mai 2010 Først trenger jeg lidenskap, så trenger jeg trygghet, og hånd i hånd med trygghet føler jeg også lidenskap
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #12 Skrevet 24. mai 2010 Sånn umiddelbart må jeg nok svare lidenskap....Men de forholdene der det er lidenskap og ikke trygghet er så utrolig vanskelige. Har vært i et sånt forhold før og det er vel den deiligste og jæveligste tiden i livet mitt. Spørs om det hadde vært så mye passion igjen dersom vi hadde flyttet sammen og fått barn....
Superduperduperdupedupdud Skrevet 24. mai 2010 #13 Skrevet 24. mai 2010 Siden jeg ikke har en kjæreste, så er det definitivt lidenskap;-)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #14 Skrevet 24. mai 2010 begge deler .har man ikke begge deler kan en like godt droppe forholdet. det er viktig med både lidenskap og trygghet skal et forhold fungere godt i 60-80 år.... jeg har begge deler så nå er jeg gift og har to barn og er lykkelig
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #15 Skrevet 24. mai 2010 Lidenskapen kan man jobbe og gjøre mye med selv. Om man vil. Tryggeht er man to om, og kan ikke skapes alene..... Lidenskapen er selvsagt også avhengig av at begge deltar, men igjen, så mye mer man kan gjøre med det. har man lidenskap, men ikke trygghet har man ingeting....Men mange finner lidenskp i nettopp det utrygge som feks sex med ukjente uten beskyttelse, mennesker man VET er syke, eller ved å ha en partner man ikke "vet hvor er"......Og da er det vel veldig vanskelig og få et fordhold til å fungere....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå