Gå til innhold

Flere som prøver på nummer to?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gullet nærmer seg to år, bryllupet vårt er vel overstått og siden alderen min (teoretisk sett ihverfall, om ikke mentalt...) nå går under kategorien noen-og-tredve så var det få grunner igjen til ikke å begynne prøvinga på nummer to. Så her er jeg igjen! Flere i samme situasjon? Førstemann satt etter tre måneder, spent på hvor lang tid det tar denne gangen... Ikke klaff på første forsøk men går på med friskt mot!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,jeg er noe yngre..bare 19, har en jente på 11 mnd..jeg prøver også på nr 2:)

Lykke til:)

Skrevet

hei hei :)

jeg har ei jente på 2 år :) født feb 2008.

jeg blir selv 21 år i sommer, og kan vell kanskje si at jeg prøver på nr to :)

har iallefall veldig lyst på en til :)

nå kan det da faktisk hende at jeg allerede er gravid. skal teste til uken ..

er 22 dager over IKM skjønner du. har stikkinger og litt murringer nederst i magen, + flere små ting :)

så er veldig spent :D

ønsker deg iallefall lykke til :)

håper spiren sitter snart da ;)

Skrevet

Hei :)

Vi prøver også på nr 2. Vi kastet prevensjonen så fort lille-snuppis fylte 2 år!! Da hadde jeg mast på mannen om å få nr 2 siden lillesnuppis var 3 mnd gammel, altså halvannet/til to år! Nr 1 kom forresten uplanlagt og mens jeg gikk på prevensjon...

Nå har lillesnuppis rukket å fylle 4 år og 3 mnd og fortsatt ingen nr 2, eller dvs jeg har vært gravid 3 ganger i mellomtiden, men første gang gikk det galt i uke 12 (med tvillinger) og andre gang gikk det galt i uke 10 og tredje gang gikk det galt allerede i uke 5 :(

Frustrerende, når jeg har vært så fruktbar tidligere - og nå bare flyyyyyr tiden synes jeg... Vi er begge to 34 år så håper virkelig det klaffer snart!!! Føler at vi ikke helt har tiden på vår side :/

Lykke til da - håper det går fort til at du får en liten spire og ikke bruker like lang tid som oss!! Det unner jeg virkelig ingen, ikke engang min verste fiende :)

Klem fra

Skrevet

Jeg har omtrent samme historie som HI. Vi har en gutt som fyller to i juli, og vi prøver nå på nr. 2. Vi er også noenogtredve :P. Med førstemann prøvde vi i fire måneder. Jeg ble faktisk gravid igjen nå i mars, uplanlagt, men det gikk galt i uke 7. Men vi ble så glade for den graviditeten at vi nå driver og forsøker igjen. Jeg har IKM denne torsdagen. Dette er 2pp etter SA. Spennende.

Skrevet

Jeg tenke å slutte på pillen neste mnd så da prøver vi på nr2:o) kjempe spennende!!!!!!. Har en liten jente på 16mnd fra før:o). Er 26år:o)

Skrevet

Gullet vårt er også straks 2 år! Vi har prøvd siden jeg fikk igjen mensen i september i fjor. Brukte lang tid på førstemann så da startet vi før vi egentlig var klare, men nå er vi superklare. Håper det klaffer snart. Er straks 32 år...

Skrevet

Jeg er så sjalu på dere. Har en som blir 2 år i sommer og jeg er superklar for nr 2. Men sambo vil ikke. Kjenner jeg blir skikkelig sur på han. Ikke sikkert det klaffer med en gang og den bioligiske klokken er vel ikke akkurat på min side om det skulle gå år før han blir klar. Tips for å få han klar mottas med takk:)

Uansett, nok syting fra meg;)

Ønsker dere lykke til i jakten på nr 2. Håper jeg kan joine dere snart.

Skrevet

løveprinsen<3; Ei venninne av meg sluttet på pillen og sa at nå får mannen sørge for prevensjonen... tok ca 3 mnd så var ho gravid ;0)

Skrevet

Hei

Vi prøver også på nr. 2. Har fra før en gutt på litt over 3 år.

Jeg er også i kategorien noen-og-tredve.

Lykke til

Skrevet

Night 78: det var et godt tips. Det skal prøves:)

Skrevet

Heia=)

Her prøver vi på nr 2=) vi har en herlig gutt på 3 år og 4 mnd, selv er

jeg 23, og mannen min 24 og vi er fra østfold.. Vi skal vel egentlig inn i vår 1pp nå i juni(hvis mensen kommer) denne mnd tok vi det heelt med ro, og tenkte vel at vi venter til neste mnd, men vi unlott det ikke, men prøvde liksom ikke heller.. men vi får se hvordan det går=) forrige SV brukte vi 2pp så ble vi gravide, håper det går like fort denne gangen, men fant ut at å koble ut og ikke stresse det gjelder;)

lykke til alle sammen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...