Gå til innhold

Har du hatt en fin pinsehelg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har vi nettopp kommet hjem fra hyttetur og en hel helg uten mobiler og internett :)

Helt supert. Lang fjelltur, masse god mat, aktiviteter med flokken, null konfrontasjoner, badstukos, badeland mm

Herlig å komme bort fra stress og slikt... så har vi endelig tatt avgjørelsen på hvor vi skal se etter hus og vi har allerede funnet et flott hus.... blir utrolig spennende:)

Hvis huset går i boks så tror jeg mamma får seg drømmebilen hihi

Hva har dere gjort da jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frem til i dag tidlig hadde vi en flott rolig helg, men avslapping og familiekos og kinotur for meg og mannen i huset.

Men i dagtidlig to den en mindre koselig vending gitt (se: http://www.dinbaby.com/forum/thread/141888961 for utfyllende forklaring =P ). Har kosa oss i dag også da, men ikke sånn som planen egentlig var.

Skrevet

haha jeg leste det...stakkars deg...hvordan har du det?

Skrevet

Kjempefin. Vært i konfirmasjon på lørdag, kjempekoselig. I dag har jeg vært på jobb, veldig koselig det også faktisk. :o)

Skrevet

Jeg har det bra, men det gjør vondt gitt!

Det positive er at jeg er handikapet med bare en fungerende arm og derfor har mannen i huset tatt over alle praktiske gjøremål =P Blandt annet satt på sin første maskin med klær, så det er faktisk aldri så vondt at det ikke er godt for noe! Hehe...

Gjest eelis+kian
Skrevet

Jeg feiret bursdagen til søstera mi på lørdag, og det var jo koselig det :-) Men så ble jeg syk i går kveld, og har kastet opp hele natten. Så det var ikke så veldig koselig!

Skrevet

Har hatt en finfin pinsehelg. Har vært hjemme i Oslo med familien :)

Lørdag var vi på sykkeltur(dvs pode på sin 3-hjuling, vi hengende etter...)

Søndag sto Frognerparken for tur, både statuer og Lekeborgen fikk kjørt seg av en aktiv 2 åring.

I dag har vi hatt utflukt til stranden. Utrolig deilig å få sol på kroppen, og deilig sjølft til hodet :-)

Helgen er dokumentert(ikke sykkelturen) på bloggen min

http://lillevakreanna.com

Skrevet

Frk Nilsen så utrolig koselig dere har hatt det da :)

Fin blogg også. Du er ganske lik slik jeg forestilte meg at du var ;)

Så bare for meg at du var litt slankere haha.... men en 31 uker gammel baby tar sin plass på kroppen haha... blir sommerbaby på dere da:)

Når har du tremin?

Skrevet

Er nok ikke mye slank denne jenta :-P Alt for glad i sjokkis til det.... Men etter fødsel skal det trenes!

Har termin 28 juli :)

Satser på at lillebror gjør som storebror og kommer på termindag ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...