Villa Perlesukker Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Her har vi nettopp kommet hjem fra hyttetur og en hel helg uten mobiler og internett Helt supert. Lang fjelltur, masse god mat, aktiviteter med flokken, null konfrontasjoner, badstukos, badeland mm Herlig å komme bort fra stress og slikt... så har vi endelig tatt avgjørelsen på hvor vi skal se etter hus og vi har allerede funnet et flott hus.... blir utrolig spennende:) Hvis huset går i boks så tror jeg mamma får seg drømmebilen hihi Hva har dere gjort da jenter?
Verbena Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Frem til i dag tidlig hadde vi en flott rolig helg, men avslapping og familiekos og kinotur for meg og mannen i huset. Men i dagtidlig to den en mindre koselig vending gitt (se: http://www.dinbaby.com/forum/thread/141888961 for utfyllende forklaring =P ). Har kosa oss i dag også da, men ikke sånn som planen egentlig var.
Villa Perlesukker Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2010 haha jeg leste det...stakkars deg...hvordan har du det?
Mille** Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 Kjempefin. Vært i konfirmasjon på lørdag, kjempekoselig. I dag har jeg vært på jobb, veldig koselig det også faktisk. )
Verbena Skrevet 24. mai 2010 #5 Skrevet 24. mai 2010 Jeg har det bra, men det gjør vondt gitt! Det positive er at jeg er handikapet med bare en fungerende arm og derfor har mannen i huset tatt over alle praktiske gjøremål =P Blandt annet satt på sin første maskin med klær, så det er faktisk aldri så vondt at det ikke er godt for noe! Hehe...
Gjest eelis+kian Skrevet 24. mai 2010 #7 Skrevet 24. mai 2010 Jeg feiret bursdagen til søstera mi på lørdag, og det var jo koselig det :-) Men så ble jeg syk i går kveld, og har kastet opp hele natten. Så det var ikke så veldig koselig!
frk Nilsen Skrevet 24. mai 2010 #8 Skrevet 24. mai 2010 Har hatt en finfin pinsehelg. Har vært hjemme i Oslo med familien Lørdag var vi på sykkeltur(dvs pode på sin 3-hjuling, vi hengende etter...) Søndag sto Frognerparken for tur, både statuer og Lekeborgen fikk kjørt seg av en aktiv 2 åring. I dag har vi hatt utflukt til stranden. Utrolig deilig å få sol på kroppen, og deilig sjølft til hodet :-) Helgen er dokumentert(ikke sykkelturen) på bloggen min http://lillevakreanna.com
Villa Perlesukker Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 24. mai 2010 Frk Nilsen så utrolig koselig dere har hatt det da Fin blogg også. Du er ganske lik slik jeg forestilte meg at du var Så bare for meg at du var litt slankere haha.... men en 31 uker gammel baby tar sin plass på kroppen haha... blir sommerbaby på dere da:) Når har du tremin?
frk Nilsen Skrevet 24. mai 2010 #10 Skrevet 24. mai 2010 Er nok ikke mye slank denne jenta :-P Alt for glad i sjokkis til det.... Men etter fødsel skal det trenes! Har termin 28 juli Satser på at lillebror gjør som storebror og kommer på termindag ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå