Verbena Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Vimsa meg ut av senga 9.10 i dag for å smøre på mat til guttaboys som var sultne, planen var å få d gjort fort sånn at jeg kunne legge meg igjen å slumre litt til... Jau da... Fikk smurt på rundstykkene smør, men så kom vi til leverpostein! Boksen (en sånn oval fra gilde) var blitt litt bulkete etter mange turer inn og ut av kjøleskapet i regi av 4,5åringen og jeg skulle skrape opp litt i kanten... SÅ skle kniven og jeg klarte å stikke den gjennom boksen og traff deretter mellom pekefingeren og langfingeren... HURRA! Blode sprutet! Leverposteinboksen hang fast på kniven! Og jeg så med en gang at dette kan ikke bare plasters med star wars plaster. Mannen i huset hoppet ut av senga etter at jeg hadde vrælt at han måtte komme å hjelpe meg å finne papir! Fikk tørka unna det meste av blodet. Ungene kastet i seg maten. Jeg ringte legevakta og fikk etter noe venting endelig svar, og beskjed om å komme med en gang. Så ble ungene kjørt til ei venninne som bor mellom oss og legevakta... Fremme på legevakta lo sykepleieren i skranken godt når jeg forklarte hvordan jeg hadde klart å skjære meg og så på såret mitt å sa "ingen tvil, det der må vi sy"! Så da ble det 2sting, masse gassbind, teip og plaster og ikke minst ei stivkrampesprøyte(siden det er 10år siden forrige)! Så nå sitter jeg her å har vondt som fy og ler av meg selv! Veldig glad jeg dusja i går kveld for jeg får ikke lov til å dusje før jeg har bytta gassbind,teip og plaster på onsdag. Og da må jeg dusje med en hanske som jeg må teipe fast for at ikke plastringa skal bli fuktig...
Gjest sug lut Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Hender (aaoaoaoaoaaa) what are they good for (absolutely nothing!) (say it again!)
Anne-B. Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 Au. God bedring, personlig tror jeg at le kan være en god medisin i seg selv. Jeg måtte også dusje med sånn teip da jeg hadde et noe for nærgående møte med maskinkabinettet til mannen på min første dag som student. For noe klunder!
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 If you can´t fix it with starwarsplaster, you haven´t used enough. God bedring!
Verbena Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2010 Mulig jeg bør følge oppfordringa fra minstemann om å ta på et star wars plaster på toppen så kanskje det slutter å gjøre vondt å =P
yasmina Skrevet 24. mai 2010 #6 Skrevet 24. mai 2010 PLaster hjelper mot alt saa er bare aa troekke paa. Og en god latter forlenger livet, om ikke ditt i dette tilfelle, saa mitt
Verbena Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 24. mai 2010 Jeg har led så mye i dag at jeg bør leve lenge på denne! Og det kjekke med å være handikapa er at mannen i huset plutselig gjør ting han aldri gjør ellers. Som å sette på vaskemaskina og henge opp klær. Og nå står han faktisk å lager brownies!! Jeg er mektig imponert og har fått bekreftet det jeg alltid har trodd, han kan hvis han må!
yasmina Skrevet 25. mai 2010 #8 Skrevet 25. mai 2010 Aldri saa galt at det ikke er godt for noe. 1. naa har du bevis mot mannen for all evighet. Han KAN ! 2. Husmorferie, selv om den er paa egen sofa.
Anne-B. Skrevet 25. mai 2010 #9 Skrevet 25. mai 2010 Klart han kan, mannfolk (jeg skal ikke si alle, en god del av dem, er vel mer korrekt) vet å spille på at kvinner (en god del av dem) deler en oppfattelse av at det er enkelte ting menn ikke får til. Og litt rart med det er det; den dagen mannen kommer til DEG og sier at DU må sortere tøyet bedre, det er da maktbalansen i heimen forskyves. Det er det ikke alle som takler.
Verbena Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 25. mai 2010 Når han bare fint må finne seg i å takle ei dame som fint vet hvordan ALT verktøyet både i verktøykassa, boden og garasjen hjemme hos svigers skal brukes og hva det heter. Og som helt fint klarer å gjøre de mest handy ting når han har snakket om å gjøre de i evigheter, men aldri kommet så langt at han faktisk har gjort det =P Da skal jeg fint takle en mann som sorterer tøyet bedre enn meg. For alt som har med klesvask,sortering, opphenging og bretting HATER jeg! Og han må gjerne gjøre det til sin jobb. Hehe... I dag har jeg teipa sammen de to fingrene som er berørt av sting og annen plastring for å stabilisere og det ble så mye mer behagelig. Så nå gjør det ikke så veldig vondt lenger heldigvis.
blomstre Skrevet 25. mai 2010 #11 Skrevet 25. mai 2010 Ps: jeg kan også bli med i klumseklubben - 3 sting i storetåa da jeg mistet en spiss kniv...
Verbena Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #12 Skrevet 25. mai 2010 Juhu.... vi er klumsene og burde muligens ikke ha lov til å bruke kniver!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå