Gå til innhold

selge simo combi

Anbefalte innlegg

Lurer på å selge min Simo combi vogn som jeg kjøpte i 2008 til vår første datter.Den er meget pent brukt.Tenkte å ta ca 3000 kr ettersom den vel koster ca 7000 ny,er dette for mye?

Den er forresten sort med grå detaljer,samt sort mønster i det sorte stoffet(vanskelig å forklare,men veldig stilig).

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141888933-selge-simo-combi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er usikker på om det er en 2008 modell du har, men er vogna helsvart og bagkanten er den du beskriver?

Eller har du den simovogna det står "simo simo simo" over alt det svarte (jubileumsutgave i 2007) ...

om det er en 2008 modell ville jeg nok tatt 3000 for den i hvert fall, jeg fikk 4900,- for min 2009 modell med masse tilbehør da...

Men fortsatt usikker på hvilken modell du har... :)

Det er nok jubileumsutgaven jeg har da,det står simo over alt det svarte, og så er det gråmønstret kant på kalesjen og på bagen. Vi kjåpte den ny i påsken 2008.Jeg legger den vel ut for salg på Finn.no etterhvert for 3000. Har vært superfornøyd med vogna sel om den nok er litt tung. Drømmer om en Emmaljunga city cross Celeb black,utrolig stilig og mye lettere:)

Da er det nok 2007 modell, men bare prøv med å selge den for 3000 :)

Jeg kunne også tenkt meg en city cross, så skjønner den.. har bare testa venninna mi sin :) super lett å trille da! Har en cerox 09-mod jeg, som ligner mye på city crossen, så må evt. selge den først.

Lykke til med salget, og kjøp av ny vogn ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...