Gå til innhold

ja så er jeg her igjen, bedre lykke denne gang..? ;)

MammaHåpet

Anbefalte innlegg

Jeg var innom her i höst da jeg ble gravid m pröverör. det var i förste runde, fryseforsök. men mista i uke5+2.

Nå er jeg endelig gravid igjen, dette er tredje runde, ferskforsök, og denne gangen satte de inn to! =O

Forrige gang hadde jeg lite symptomer, men denne gangen er jeg driiitkvalm, fra o m uke4+5). det er ganske slitsomt, men, det er jo verdt det:)

ble ganske overstimulert denne gangen også, og har fått masse veskeansamlinger, så de måtte tappe ut nesten 2 liter på fredag! =O auaua

vel, nå er jeg altså 5+1 på vei, og pröver å tenke positivt denne gangen, at det skal gå bra. men kjenner at jeg tör ikke å slippe frem gledestårene för uke 12.....

men i går fikk jeg faktisk sett et lite "eplefrö" (like stort) på ultralyden, de såg også noe annet som liknet ett til, men det var vanskelig å bedömme om det var bare en skygge eller et embryo.

jeg har iallefall termin 24.januar. noen andre rundt der? ;)

klem til alle gravide slitere!!

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol*gravid

Jeg er 33+6 og det nærmer seg at jeg er høygravid :D

Mange plager, men nå er det bare litt over 6 uker igjen til termin så får håpe at de ukene går superfort!

OG det ligger en liten gutt som premie i enden av alle plagene. Når vi endelig får hilse på han vil i alle fall de fleste plagene også forsvinne!

Gratulerer MammaHåpet og velkommen hit :-) så kjekt å se deg her!

Huffda, ikke kjekt å være overstimulert da, men heldigvis så går det over :-) Du skal se at det er tvillinger du får denne gangen :-))))

En god klem til deg, nyt den positive følelsen du har nå, så skal du se at du kommer helt i mål denne gangen!

Annonse

Heisann!

Bj Collargoll: wow så deilig, , tenk snart får du ut vidunderet! wow superkult!

hva slags plager har du hatt da? noe alvorlig?

Turva: koslig å se deg og!!! ja vi får bare nyte tiden nå fremover....;)

Lie: ja jeg tror det, jeg hette jo mamma10 för, men bytta nick da det ikke ble sånn at jeg ble mamma år 2010...men man vet jo aldri nå da, har termin 22 januar, den kan jo komme for tidligt ;) eller de)

hvor langt har du kommet Lie?

jeg var hos jordmor på en tidlig samtale i dag, det var koslig :)

den 9.juni skal vi på den förste ultralyd og se på hjerteslag ;)

men mest gleder jeg meg til 12.juli, da er det 3 mnd-jubileum, da tör jeg å puste lettet ut...;)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid

Hei igjen.

Jeg har hatt masse forskjellige plager, men har jo slitt med oppkast så og si hele svangerskapet, isjas, bekkenløsning, hodepine, halsbetennelse, urinveisinfeksjon, halsbrann osv, osv.... samt at jeg har et koagulasjonsproblematikk med blodet så går på blodfortynnende hele svangerskapet.

Er veldig sliten nå, men som sagt så er det jo bare 6 uker igjen til termin så jeg skal da sannelig holde ut disse ukene ;)

Blir vanvittig deilig å få ut veslegutten da slik at jeg kan "få tilbake" kroppen min og få slutt på alle disse plagene :P

Er jo uansett verdt det når man ser hvilken fantastisk premie som ligger og venter på en. Vi har vært vanvittig heldig som nå skal bli 2 barnsforeldre, er ikke så mange årene siden vi var innstilt på at den eneste måten å oppleve det på var å adoptere. Men nå har vi ei fantastisk jente på 2 år og snart en liten guttebaby :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...