Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=21705382
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Nydelig, flott sveitservilla! Jeg er ikke så glad i sånne grusede gårdsplasser, og det er synd at de har byttet ut inngangsdøren, som sikkert har vært en flott dobbeltdør, med en liten, moderne "plastikkdør", jeg hater når de ødelegger hus på den måten. Men det lar seg jo gjøre om. Ser ut til å være god plass og mange gode kvaliteter her
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 Enig i at grusen er litt kjedelig, men FOR ET DRØMMEHUS; OG HAGE!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 Ikke noe å si på prisantydning, her får man et flott hus!!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #6 Skrevet 24. mai 2010 De som har pusset opp dette huset har gjort en kjempegod jobb med å fjerne all sjel det opprinnelig måtte ha hatt! Stygge vinduer, ekstrem stygg ytterdør. Innvendig er det platt og uinteressant, all historie ser ut til å være fjernet, og huset ser ut som et nybygg, noe det jo ikke er!..
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #7 Skrevet 24. mai 2010 Fasademessig er det et helt nydelig hus, akkurat den type hus jeg liker, og gjerne skulle ha kjøpt og bodd i selv. Synes heller ikke grusen er så fryktelig ille, men det kunne jo selvfølgelig ha vært vakrere med nydelig brosten. Men det koster jo mye uansett, og da er grus et flott alternativ det. Ser samtidig ut som en stor og trivelig hage, ser for meg mange flotte sommerdager og ikke minst kvelder der! Har ikke mye negativt å komme med, og det pleier jeg egentlig å ha. Kan nevne at jeg ikke synes peisen var så veldig fin, og at jeg personlig aldri ville ha valgt en slik peis, men det er ikke akkurat det som teller mest. Samme gjelder glassdøren som er i samme rom, synes ikke den passet helt inn - men det er kun min personlige mening. Lysekronen var heller ikke videre vakker, skal man først ha noe slikt bør det være staselig, den var bare glorete og forferdelig! Men igjen, ikke noe problem å bytte ut. Lyse og fine rom ellers. Kjøkkenet er ikke innredningsmessig slik jeg selv ville ha valgt, men det er jo helt greit. Rimelig nytt og holder helt sikkert en god standard. Badet med de røde/burgunder-fargede flisene var helt forferdelig. Kan ikke fatte og begripe at noen velger de flisene ut av de mange man kan få tak i... Men ellers er det jo nyoppusset da, og er ikke jeg som skal bo der så=) Eneste jeg vil si noe på er rommet med furutaket, ikke spesielt fint og det passer ikke inn med resten av huset. Ellers er "skyvegarderoben" med speilene i gull ikke helt det jeg selv ville gått for, men igjen. Her er det ikke mye arbeid som må til, flott hus! Og for en slik pris? Er ikke kjent i Tistedal, mulig boligprisene er lave der - men synes dette var et kupp!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #8 Skrevet 24. mai 2010 Tenker, hvorfor så billig... Leieboere med på kjøpet, som mus, rotter, biller og flaggermus : ( HI
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #9 Skrevet 24. mai 2010 Tror du virkelig det? Hvordan er prisene på andre boliger i Tistedal da?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #11 Skrevet 24. mai 2010 Det var en staselig bolig! Litt enig i det en annen har skriver, at innvendig var det jo ikke igjen av den sjelen huset en gang hadde hatt. Jeg er ikke noe fan av å ha forskjellig farge på parkett/laminat/gulvbelegg på hvert bidige rom. Her var det jo et sansurium av ulike treslag/treimitasjoner. Kjøkken var helt greit, ene badet helt greit det andre helt grusomt. Men et staselig hus og en flott tomt syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #12 Skrevet 24. mai 2010 Nydelig hus, men ville ALDRI, ALDRI bodd der. Tistedal har jo blitt sånn spøkelsested som ingen vil bo etter saken med "tistedalsmorderen" for en del år siden. Det er derfor husene er så billige der...Kjipt sted sånn ellers også. Indre Østfold er ikke akkurat verdens eller Norges navle...
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #13 Skrevet 24. mai 2010 Vakkert hus, virkelig! Lyst og flott.. Men; jeg hadde utvilsomt malt det skråtaket på det ene rommet. De røde flisene på badet var også grusomme. Synes også det var litt lite kjøkkenbenkplass på badet.. Jeg er veldig glad i god plass når jeg skal lage mat, og helst kjøkkenbenk uten overskap over, og det hadde ikke det kjøkkenet. Hadde det derimot vært høye kjøkkenbenker der hvor de lave er, så hadde kjøkkene vært kjempeflott! Prisen var mistenkelig lav.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #14 Skrevet 24. mai 2010 Herregud, hvordan klarte jeg å skrive "kjøkkenbenkplass på badet".. Mente selvfølgelig kjøkkenet! 18:54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå