Vinterbarn og høstbarn? Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Har de siste dagene, er nå 6+4, fått et skikkelig irriterende press på blæra! Det er vel fordi livmora vokser, men går det over etterhvert? Det er nesten vondt, som om jeg er sprekk ferdig fordi jeg må så mye på do, men når jeg går (hver halvtime omtrent) kommer det veldig lite....urk.. Flere? Har i dag også en del sviende smerter i livmora, litt mensliknende, men mye mer konstante..kan jo være denne blæra som skaper en illusjon av det da men. Har ikkehatt noen særlige symptomer før nå så dette er nytt for meg. Håper det er vanlig
Smurfemamma *1rosa+2blå* Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 JA, har det akkurat likedan, og jeg er også 6+4
Vinterbarn og høstbarn? Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2010 åh! Så spennende, har du barn fra før også eller?
Alvine&babyV Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 Jeg har fått det allerede og jeg er bare 4+1, irriterende å måtte fly på toalettet hele tiden..
*ulvemor* Skrevet 25. mai 2010 #6 Skrevet 25. mai 2010 Jeg har også det! irriterende men det går over når livmora flytter seg oppover mener jeg å ha lest en plass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå