*mamle <3 2011* Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Jeg har fått legetime i uke 8. Har en ex.u/spontan abort bak meg i ca uke 6. Er nå i uke 5+1 Siden jeg ikke har legetime før uke 8 så kommer jeg ikke inn så tidlig på UL som jeg kanskje trodde... Ringer dere sykehuset eller fastlege å spørr om time til UL. På sykehuset sa de sist at de ville vite om en evnt. ny graviditet så de kunne følge meg opp. Håper det går bra :-)
Liten2012 Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Jeg er 5+4 og skal til legen i morgen. Har ellers ringt gynekologen min og skal ha UL akkurat ved ferdiggått uke 8. Pga. MA i januar blir det nok en eller to UL til hos ham før den ordinære rundt uke 18. Ønsker UL både rundt uke 12 og 14/15. Dersom jeg ikke får UL ved uke 14/15 hos ham, bestiller jeg dette privat, eller sjekker med legen min om jeg kan få dette på sykehuset. Siden babyen vår døde i uke 14 MÅ jeg vite at alt er bra rundt uke 14/15, klarer ikke å gå og vente en gang til, til uke 18. Lykke til! (:
Nurketmitt **Høygravid** Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 Jeg fant ut at jeg er gravid for to dager siden. Er 4+6 i dag. Når bør jeg besille legetime og hvordan kan man høre hjertelyden? Har alle leger et Dopplerapparat?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå