Gå til innhold

Mulighet for redigering/sletting av egne innlegg?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er dette noe dere har vurdert? Det er fryktelig frustrerende noen ganger, hvis man ser man har skrevet noe helt feil, at man verken har mulighet til å redigere, eller slette innlegget og skrive nytt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg stemmer imot dette.......bare så det er sakt :o)

Håper det er noe av det siste som blir vurdert.

Hvorfor har jeg skrevet før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde være mulighet for å redigere, men en tidsbegrenset mulighet. At man feks. innen 2 minutter etter at innlegget / kommentaren er publisert har mulighet til å redigere. Når de 2 minuttene har passert er innlegget / kommentaren låst slik den er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er et godt forslag.

Mulighet til å redigere skriveleif og legge til glemte ting, men ikke i ettertid slette innlegg som ikke fikk den responsen en hadde håpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var heller ikke det jeg mente - å slette innlegg man har fått "feil" respons på eller lignende. Mer at man, når man har skrevet, lagt inn, og så kanskje oppdager en feil, eller har glemt noe, at man kan redigere. Og det må gjerne da stå at innlegget er redigert ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil ikke bli mulighet til å slettet egne innlegg. Vi oppfordrer alle til å tenke nøye igjennom hva dere velger å publisere på nettet og å følge forumreglene. Skrivefeil kan man leve med, bare les igjennom før dere poster det. :) Er det noe man absolutt angrer på, sender deremail til [email protected] så vil han eller hun slette det for dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...