Gå til innhold

Sliten og smerter!!

mor,2 prinser & 1 prinsesse <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, nå skulle jeg ønske babyen kunne komme ut snart, klarer nesten ikke å kle på meg lenger, klarer nesten ikke å gå lenger, ryggen verker støtt, scenestrekk million ganger om natta, det kjennes som om det sprenges ut alt i underlivet mitt.. Vet ikke hvorfor det er sånn, men ble sånn i løpet av helga, behagelig gitt.. NOT!!

Føler jeg ikke har krefter til å klare noe lenger, alt er et ork, tilogmed å sove er et evig ork, sliten når jeg legger meg og sliten når jeg står opp..

Noen som har en anelse om hva jeg skal gjøre??

Altså, om det kan være bekkenløsning eller ikke, for det kom i løpet av helga!!

*sliten og lei*

Måtte bare syte og klage litt^^

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FØLER med deg. Jeg er en av dem som ikke har hatt enkle svangerskap og synes det er alt annet enn kos å være gravid. Hold ut, kjære deg. Ta kalde fotbad, få nakkemassasje av mannen din, bygg deg opp med alle puter du har i sengen, få din kjære til å lese for deg, se en god film og spis god mat.

Det er lite som hjelper mot smertene i slutten av svangerskapet... desverre.. Men kanskje de blekner bittelitt om du koser deg litt ekstra?

Hilsen ei som måtte ligge med bleie pga skiveprolaps og bekkenløsning i sitt forrige svangerskap.

Skrevet

Uff da.. fikk vite at det mest sannsynlig var bekkenløsning, kom som kastet på meg det gitt.. Aldri hatt det, men hadde svangerskapsforgiftning første gangen..

Dette er ikke mye godt nei, men fikk STRENG beskjed om å ta det med ro.. Det blir vanskelig det! hehe ^^

Takk takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...