Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 Hadde det ikke vært naturlig med noen velvalgte ord ang hennes fantastiske utseende og dype og varme personlighet i tilfelle?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #5 Skrevet 24. mai 2010 Vel. I mine øyne er hun ganske normal. Søt og helt greit utseende. Ikke så veldig høy. Mørkt brunt hår. Har til og med link til bilde av henne. Men det kan jeg ikke legge ut her. Ikke har jeg ønske om det og det er heller ikke lov. HI
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #7 Skrevet 24. mai 2010 Ble litt skuffet nå jeg.. Hadde liksom forventet noe helt eksraordinært...
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #9 Skrevet 24. mai 2010 Og hvem i alle dager er det? Og ikke minst; hvem bryr seg?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #11 Skrevet 24. mai 2010 Hun laget en tråd om hvor umenneskelig vakker hun er her om dagen.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #12 Skrevet 24. mai 2010 Hvordan "fant" du henne da? Eller, kjenner du kanskje henne? Du er vel "venninna" hennes..
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #14 Skrevet 24. mai 2010 naeette er ei som hadde bruker her inne, og som skrev mange skrønerhistorier. De fleste gikk på disse. Nå er det visst ei usikker dame her inne som er av merkelige grunner SJALU på henne, og derfor ligger hun å leter frem gamle tråder og dytter de frem. Samtidig som hun er psykopatisk nok til å prøve å lete frem hvem denne personen er. Snakker om å ta ting seriøst på anonymforumet. Og spesielt når det er så innlysende at det er eventyrhistorier. Søk hjelp HI!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #15 Skrevet 24. mai 2010 Prøver du å gjøre henne til en alle har en mening om og som får tråder opp og ned og i mente så må du jobbe hardere. Hun er så langt ingen.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #16 Skrevet 24. mai 2010 Det er ikke lenge siden noen her inne "visste" hvem Alva var også. Og for ikke å glemme en stund tilbake siden..Da det var ei som bare "visste" at det var ei dame her inne som hun kjente/hadde sett. Hun hadde funnet frem bilde og blablabla..Viste seg at det ikke var henne som hun trodde. Hvordan kan du mulig vite hvem som gjemmer seg bak et nick her inne, når dette nicket har publisert så mange ulike historier? Og en annen ting; Er du syk, HI ?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #17 Skrevet 24. mai 2010 Lurer på hvem hovedinnlegger er.. Feigt å ikke våge å legge ut sitt eget nick engang, når man er psyk selv til å lete frem andre. Tviler på at du vet hvem noen av personene bak nickene her inne er. Tviler på at NOEN vet det faktisk. Når vi er inne på det.. Det var en bruker her inne som hadde samme nick for ca 3 år siden, hvor ble det av henne/han? Kan det være samme person, HI, du som vet alt?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #18 Skrevet 24. mai 2010 Fordi Bodø er en liten by.. Har ikke gravd så mye. Kun lest den ene tråden. HI
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #20 Skrevet 24. mai 2010 hehehe...noen må kjeder seg voldsomt i livet sitt siden de bruker tid på å finne ut hvem brukerne her inne er... Må si at jeg ikke skjenker dere så mye som en tanke utenom når jeg akkurat er her...det er da bare ett nettforum, anonymt i tillegg! hehehe
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #21 Skrevet 24. mai 2010 Har ikke brukt et minutt på å finne det ut. Så det med en gang i tråden. Sånn er det med den saken : ) HI
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #22 Skrevet 24. mai 2010 HI: Hvordan kunne du se det med en gang? Stiller meg skeptisk til den.. Bodø er en liten by? Da går jeg ut i fra at du er derfra? Men hadde ikke den denne tråden handler om, skrevet at hun var fra Stavanger en gang også? Syns jeg husker det..
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #23 Skrevet 24. mai 2010 Da kjenner du vel henne, HI? Siden du "skjønte straks hvem det var". Glad jeg ikke er nordfra, dere er jo tullete der opp! Og til slutt: Jeg tviler sterkt på at denne personen bak nicket er fra den plassen hun har skrevet i tidligere tråder. Lignende ting har blitt skrevet før, bare med andre stedsnavn, for en stund tilbake.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #24 Skrevet 24. mai 2010 Jeg er også fra Bodø, og passer til beskrivelsen din hi. Håper da endelig ikke det er meg du tenker på nå, og ei heller tenker stygt om når du ser meg..bare pga noen tulleinnlegg, på et anonymforum på INTERNETT! Hallo..
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #25 Skrevet 24. mai 2010 Slapp av. Jeg er 100% sikker. Ingen synsing. Kan gi flere opplysninger og. Som antall barn, kjønn etc. Men legger det ikke ut her på et offentlig forum. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå