Mrs.C Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 man vasker d selvfølgelig vekk, men hvor skadelig kan d være å sove der når man er gravid...?
*Lissi* Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Tror ikke mugg er bra gravid eller ei. Er vel ikke bare å vaske det vekk heller? Er ingen ekspert, men tror jeg ville hørt med noen som kan. Vet folk er blitt syke med mugg i huset. Fins vel et apparat man kan måle fuktighet med tror jeg.
Stjernemagnolia Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 Har hatt samme problem og vasket det bort med Klorin i vannet.
Mrs.C Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2010 tror ikke det holder med å vaske det vekk, så lenge det kommer fort tilbake og det "ligger i lufta". vi skal uansett flytte i des, men d er jo en stund til. legen har vel peiling på detta, skal dit etterpå
jj25 Skrevet 25. mai 2010 #5 Skrevet 25. mai 2010 Muggsopp har røtter langt inn i treverkvet, så det du vasker bort er nok bare toppen på den...Har ei venninne som bodde i ei leilighet med mugg i to år.-Hun er i ettertid blitt kronisk plaget med hodepine og slim i øynene.-Få dette sjekket så fort som mulig. Enkelte typer mugg er svært helseskadelig.
Purresurre Skrevet 25. mai 2010 #6 Skrevet 25. mai 2010 Hei du Mugg er svært helseskadelig, vet lite om eventuelle skader på foster. Har selv astma,å har bodd i 2 leiligheter med mugg,den første foråsraket astmaen. I leilighet nummer to tok det litt tid før jeg opptaget muggen,ble bare generellt dårlig,mye slapp, flere luftveisinfeksjoner osv. Det er uansett ikke bra for deg. Bor du i kjellerleilighet? Muggen kommer innenifra, mulig at vegger må dreneres,mye styr :-P Man kan sikkert ringe noen som kan komme å se på det,å vurdere hva som kan gjøres. Luft i alle fall mye,slik at du puster inn mest mulig frisk luft I min leilighet var det mye mugg pluss fuktskader, ikke sikkert det er så ille hos deg Håper at det ordner seg for deg Lykke til Hilsen Purresurre
Mrs.C Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 26. mai 2010 takk så mye for svar;) i den forrige leiligheten vi bodde i så måtte de ha revet veggene osv ja, men huseieren gadd ikke gjøre noe så vi flyttet. d var kjellerleilighet , d samme bor vi i nå=/ vi flytter heldigvis om et halvt år og jeg lufter hele døgnet der. snakket med legen om d igår og hun sa d ikke var noe skadelig om en ikke var allergisk.. men nå har jeg anstrengelsesastma i tillegg til kronisk utmattelsessyndrom så vet ikke jeg.. aldri mer kjellerleilighet sier jeg bare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå