Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

man vasker d selvfølgelig vekk, men hvor skadelig kan d være å sove der når man er gravid...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke mugg er bra gravid eller ei. Er vel ikke bare å vaske det vekk heller?

Er ingen ekspert, men tror jeg ville hørt med noen som kan. Vet folk er blitt syke med mugg i huset. Fins vel et apparat man kan måle fuktighet med tror jeg.

Skrevet

Har hatt samme problem og vasket det bort med Klorin i vannet.

Skrevet

tror ikke det holder med å vaske det vekk, så lenge det kommer fort tilbake og det "ligger i lufta". vi skal uansett flytte i des, men d er jo en stund til. legen har vel peiling på detta, skal dit etterpå ;)

Skrevet

Muggsopp har røtter langt inn i treverkvet, så det du vasker bort er nok bare toppen på den...Har ei venninne som bodde i ei leilighet med mugg i to år.-Hun er i ettertid blitt kronisk plaget med hodepine og slim i øynene.-Få dette sjekket så fort som mulig. Enkelte typer mugg er svært helseskadelig.

Skrevet

Hei du :) Mugg er svært helseskadelig, vet lite om eventuelle skader på foster. Har selv astma,å har bodd i 2 leiligheter med mugg,den første foråsraket astmaen. I leilighet nummer to tok det litt tid før jeg opptaget muggen,ble bare generellt dårlig,mye slapp, flere luftveisinfeksjoner osv.

Det er uansett ikke bra for deg. Bor du i kjellerleilighet? Muggen kommer innenifra, mulig at vegger må dreneres,mye styr :-P

Man kan sikkert ringe noen som kan komme å se på det,å vurdere hva som kan gjøres. Luft i alle fall mye,slik at du puster inn mest mulig frisk luft :) I min leilighet var det mye mugg pluss fuktskader, ikke sikkert det er så ille hos deg :) Håper at det ordner seg for deg :)

Lykke til :) Hilsen Purresurre :)

Skrevet

takk så mye for svar;) i den forrige leiligheten vi bodde i så måtte de ha revet veggene osv ja, men huseieren gadd ikke gjøre noe så vi flyttet. d var kjellerleilighet , d samme bor vi i nå=/ vi flytter heldigvis om et halvt år og jeg lufter hele døgnet der. snakket med legen om d igår og hun sa d ikke var noe skadelig om en ikke var allergisk.. men nå har jeg anstrengelsesastma i tillegg til kronisk utmattelsessyndrom så vet ikke jeg.. aldri mer kjellerleilighet sier jeg bare :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...