Gå til innhold

Hvor mye søvn på dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye sover deres små på rundt 7 uker?

lurer på om gutten min sover mye?

og når legger dere de i senga si på dagen når de skal sove?

min ligger i vogna i stua på dagen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

gutten min er litt over to mnd,og jeg lurer forsåvidt på det samme:) ..jeg føler han sover litt vel mye men....våkner i 8-9 tiden...våken en time kanskje,etter mat,deretter kan han sove 3-4 timer...igjen mat,våken en times tid,så sove 3-4 igjen..og sånn fortsetter det som regel.. selvfølgelig er dager forskjellige,men stort sett så sover han mye synes jeg??

..han er litt mer våken på kvelden...holder det gående ett par timer da;)

Skrevet

Min lille på nesten 11 uker sover omtrent slik som ^^mozongen^^.

Varierer litt hvor mange timer han sover i strekk, men som regel 2-3-4 timer. Våken halvannen time i mellom...

Sover i vogna om dagen, som regel ute. Sover han inne på dagen blir lurene kortere...

Sover av og til natta gjennom, men som regel spiser han en gang i 4-5 tiden. Legger han ca kl 21.... Våkner mellom 7 og 8 på morgenen.

Skrevet

Hehe...mi sover ingenting i forhold til dette! Ho sover ca. 4 lurar i løpet av dagen i vogna si. Ingen av dei er lengre enn 45 min, ofte er dei kortare også.

Men ho legg seg for tida rundt 8, og sover til 8 (med eitt nattmåltid).

Ho er 10 veker og har vore slik i fleire veker.

Skrevet

samme her! Gutten min starter dagen mellom 6 og 8 om morgenen. da spiser han,så er han våken i max en times tid,før han sovner igjen og sover i 3-4 timer igjen. spiser,så sover igjen.. sånn fortsetter dagen.

han stelles til kvelden i 20-22 tiden og spiser noen ganger en gang til sånn i 23-01 tiden før han sover til morgenen igjen..

da er det ikke bare min som sover mye:)

Skrevet

Heheh,nei,det er det ikke da;) ..godt å høre for meg også;) Jeg leser flere innlegg fra deg,og ser at det er utrolig mye likt fra oss;)) alt fra soving,malt og røyking;)) Kan jeg spørre hvor du holder til i verden?

Skrevet

mozongen;

jeg holder til i Drammen:) Du da?

ja vi har nok noen små som er litt like:) hehe,moro det:)

Skrevet

Min på 8 uker sover som regel ikke så mye på dagen. Kanskje 1 time etter "frokost" og 1 time etter "lunsj".

Men noen ganger (som i dag) sover han mange timer i strekk. Det er deilig, men jeg blir litt bekymret for at det skal gå ut over nattesøvnen hans (og dermed min).

Skrevet

Min er snart 7 uker, og han sover også mye, men han er litt annenhver dag. Den ene dagen er han knapt våken så han får spist, den neste sover han bare noen korte lurer og er våken resten. Han kan fint sove flere lurer på 3-4 timer i strekk på "sovedagene" sine. Det som er fint er at han sover veldig godt om natten. Han får stort sett mat en gang i 4-tiden, men ofte så sover han hele natten igjennom uten mat. Da sover han fra rundt kl 22 om kvelden. Jeg lar han aldri sove i sengen sin om dagen, det er fordi jeg tenker at det skal være forskjell på dag og natt. Om dagen sover han i vognen sin ute, eller i vogga si inne i stua. Tror ikke de sover mindre om natta selv om de sover mye om dagen, jeg merker ihvertfall ikke noe til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...