Stellaborealis Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Har kjøpt et stort glass som jeg tenkte å bruke til middag i dag og tatt opp kyllingfilet. Bare slenger dere alt sammen i woken med grønnsaker og ris til eller bruker dere den på en annen måte som er god?
Sånn kan det gå Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Grill kyllingstrimler og bruk sausen til dipp når dere spiser det.
Klar Som Et Egg Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 De er veldig godt :-) Bor i Singapore for øyeblikket, og spiser endel av det her. Da i form av marinert kylling på grillspyd og sausen ved siden av. Veldig godt, og jeg tror lillegull hadde likt det, men hun er litt for liten til å spise det, siden det er masse peanøtter i sausen.. Kos deg :-)
Mom2Two Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 Det er vel vanligst å lage små grillspyd med kylling eller svin, så bruker man satayen som dip. Noe av det beste jeg får om den er tilberedt riktig:) Det er ikke noe vanskelig å lage selv.
Stellaborealis Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2010 Jeg gjorde som dere sa og lagde grillspyd:) NAM så godt!!! Hadde grillede grønnsaker også og bakt potet, skikkelig snask:)
Villa Perlesukker Skrevet 24. mai 2010 #6 Skrevet 24. mai 2010 åååå det er så godt. Jeg klarer ikke spise noen kyllingretter mer uten denne herlige sausen/dippen.... mmmm nå ble jeg sulten hehe
Stellaborealis Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 24. mai 2010 Jeg fikk migrene av peanøtter fram til jeg ble gravid med nr 2 og nå får jeg plutselig ikke det mer(selv 10 mnd etter fødsel) og jeg ELSKER det)!! Så i helgen ar jeg spist sjokolade med peanøtter, kjeks med peanøtter og ikke minst peanøttsmør... hehe Dette var liksom prikken over i`en;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå