blond Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Tas den faste dager eller når gresset er blitt så og så langt?
hamsterpia Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Vanligvis 1 dag i uka. Havner som regel på lørdag, siden mandag til fredag går bort i jobb og andre aktiviteter. Av og til klipper vi på fredags ettermiddag.
yasmina Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 Aldri, den vokser ikke... Skjonner meg ikke helt paa den plenen vaar, men vanner den 2 ganger daglig .
hamsterpia Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 Det hørtes utrolig deilig ut med en plen som ikke vokser.... Vi har nesten 3 mål med tomt, og mesteparten er plen, så det er MYE å klippe hver uke!
Gjest Filifjonka Skrevet 24. mai 2010 #5 Skrevet 24. mai 2010 Blir vel ca en gang i uka. Vi har ikke faste dager, da, så vi klipper den når gresset er langt og været bra .-).
Jojo x3 Skrevet 24. mai 2010 #6 Skrevet 24. mai 2010 Når vi føler at vi vasser i gresset....eh, kanskje vi burde hatt en fast dag. Sitter å ser ut på min gulgrønne plen og tenker jeg burde gjort noe nå
Tokatter_USA Skrevet 25. mai 2010 #7 Skrevet 25. mai 2010 Når mannen min synes det er på tide. Jeg "får ikke lov" til å klippe plenen, for den er så bratt. Jeg er helt fornøyd med det, siden jeg har masser av andre ting å gjøre, og da slipper jeg dårlig samvittighet. Det er hans jobb, rett og slett. Nå vokser det så fælt at jeg tror vi kunne klippet annenhver dag. Det var 33°C i dag!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 26. mai 2010 #8 Skrevet 26. mai 2010 Tar den nå vi ser det trengs helst en dag før for da holder den seg finest. Midt på sommeren blir det jo veldig ofte..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 26. mai 2010 #9 Skrevet 26. mai 2010 Ps.Onemorpls, queen of Kalifa Det er ikke kunstgress dere har da, siden den ikke vokser og du vanner og vanner?? Hehe;)))
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 26. mai 2010 #10 Skrevet 26. mai 2010 Vi har bioklipp på plenklipperen våres, så da må plenen klippes regelmessigt, før den er for lang. Så om sommeren blir det vel 1 gang i uka......
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 26. mai 2010 #11 Skrevet 26. mai 2010 Gla*jenta....jeg tenkte på det samme, men unnlot å nevne det...hehehe
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. mai 2010 #12 Skrevet 26. mai 2010 Vi har ikke hage nå når vi leier kjellerleilighet =( Der som vi bodde før, eller der som bf bor, tar sauene seg av den saken hehe =) Bf hadde en slik traktorklipper der vi bodde før der igjen. Tror det var ca 3 ganger i mnd, 4 når det vokste best.
metaMORfose Skrevet 26. mai 2010 #13 Skrevet 26. mai 2010 Faste dager fungerer ikke i vårt hjem! Vi tar det når det trengs og når vi har tid. Vi er ikke av de ivrigste til å klippe plenen. Når jeg tenker over det så kan jeg huske bare en gang da jeg klippet den, har aldri tenkt over at plenklipping må gjøres. Vi er tydeligvis litt gammeldagse mht arbeidsfordeling ) Han klipper og jeg luker )
blond Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #14 Skrevet 30. mai 2010 Vi burde sikkert ha fast(e) dag(er), men dengang ei. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå