Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Lurer på et par ting.. 1: Hvordan steller du neglene dine? Altså, hva gjør du for dem? 2: Hvor ofte er du hos frisøren? 3: Hvor ofte bruker du ansiktsmaske, peeling o.l? 4: Hvor ofte sminker du deg? 5: Hvor ofte bruker du hårkur? 6: Hvor ofte smører du hele kroppen med fuktighetskrem? Mange vil sikkert svare "ved behov" på mange av spørsmålene. Lurer litt på om noen har rutiner på noe av dette! Og hvor mye+hva vi gjør for oss selv! :-) Takk for at du svarte! :-)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 1: Hvordan steller du neglene dine? Altså, hva gjør du for dem? - Klipper, filer og lakker 1 gang i uka 2: Hvor ofte er du hos frisøren? - Betale-med-penger-frisør: 1 gang i året. Betale-med-vin-frisør-nabo: 1 gang i måneden 3: Hvor ofte bruker du ansiktsmaske, peeling o.l? - Når jeg er sliten og føler meg skikkelig crap 4: Hvor ofte sminker du deg? - Til fest 5: Hvor ofte bruker du hårkur? - En gang i uka 6: Hvor ofte smører du hele kroppen med fuktighetskrem? - Hver dag
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 1) Har perfekte negler som bare krever litt filing og lakking en dag i uka 2) Hver 7 uke 3) Svært sjelden 4) Hver dag 5) Aldri, ser ikke behovet 6) Hver dag
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 1. klipper negler innimellom, når de blir for lange, eller fliser seg. 2. 1 gang i året max, klipper meg selv utenom. 3. tror jeg har brukt 2 ganger når mamma hadde oriflame party når jeg var liten, under 14 år. 4. Har kanskje gjort det 2-4 ganger når jeg skulle på fest. 5. er par ganger i året, skulle kanskje vært flinkere med det. 6. Hele kroppen? tror kanskje ikke jeg har gjort det noen gang. Smører ved behov. Smører ansiktet hver gang jeg har dusjet. Prøver å smøre kroppen når jeg har solt meg, de områdene jeg har solt. Blir jo da oftere på sommeren enn ellers.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #5 Skrevet 24. mai 2010 1. hånkrem, neglesaks. Bortkasta med nåke anna for eg er så mykje i vatn. Ingenting henger på dei. Neglelakk, falske o.s.v 2. Når eg vil. Er frisør.. 3. Peeling 3 ganger i veka. Ansiktsbehandling kvar 10 veke. 4. Kvar dag. Eller så lenge eg skal ut blant folk 5. Når håret trenger det 6. Kvar gong eg har dusja.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #6 Skrevet 24. mai 2010 1. de brekker ofte av seg selv så jeg filer de når de er flisete eller er ugjevn. 2. ganske fast hver 3 mnd, av og til oftere. 3. i dusjen kanskje en gang i uken 4. hver dag 5. en gang i uka når jeg har. 6. sjeldent, spørs om det er vinter eller sommer.
3småtroll♥ Skrevet 24. mai 2010 #7 Skrevet 24. mai 2010 1: Hvordan steller du neglene dine? Av og til på sommeren-ellers blir de kun klippet:) 2: Hvor ofte er du hos frisøren? Kanskje 1 gang i året? Klipper og striper det selv:) 3: Hvor ofte bruker du ansiktsmaske, peeling o.l? Har kanskje gjort det 5 ganger i mitt liv (og da som 14-åring tenker jeg) 4: Hvor ofte sminker du deg? Bruker mascara daglig, ellers drar jeg i når jeg skal på fest eller ut med venniner og bruker litt øyenskygge:) 5: Hvor ofte bruker du hårkur? Har jeg gjort 2 ganger i mitt liv (også som 14-åring:) 6: Hvor ofte smører du hele kroppen med fuktighetskrem? Det hender jeg gjør om sommeren for å prøve å ikke se ut som et avflasset følseskinn, men må innrømme at jeg ikke liker å være innsmurt med krem. Blir jo så klissete atte:) Ser jo at jeg ser fryktelig ustelt ut med disse svarene! Hmmmm.... Jeg dusjer hver dag, vasker og steller håret, bruker deodorant og skifter klær hver dag:) (bare så det var sagt) Ellers så er jeg nok en av de heldige som har lite problemer med uren hud, har langt tykt hår så trenger ikke gjøre så mye med det. Når det kommer til negler så har jeg ikke tolmodighet til å dulle så mye med slikt. Jeg er også en av de aktive typene som graver i jorden, flytter og bærer, baker og vasker så lange negler er ingen god kombinasjon med meg gitt;)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #8 Skrevet 24. mai 2010 1: Biter de av når de knekker. Ellers filer og tar jeg på blank neglelakk ved spesielle anledninger, 17mai feks. 2: Øh, ØNSKER hver 8 uke, men blir vel mer 2 ganger i året ca. 3: Aldri. Men har lovet huden min å peele 1 gang pr uke med hansker i dusjen. 4: Ved spesielle anledninger. 5: Bruker sånn leave-in hårkur hver dag, men sånn i dusjen ca 1-2 ganger i året! 6: Smører overkroppen nesten hver dag, men underkroppen bare ved innfall eller ved behov.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #9 Skrevet 24. mai 2010 Akryl negler i salong hver 3 uke Frisøren ca hver 6 uke Peeling/maske 1 gang i uka Sminke... Maskara hver dag resten i helger om jeg skal ut på noe spesielt Hårkur 1 gang i uka Fuktighetskrem hver dag
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #10 Skrevet 24. mai 2010 1: Filer dem ved behov Bruker av og til litt blank neglelakk. 2: Hver 3. mnd ca. 3: Aldri. 4: Når jeg skal ut av huset, hehe. 5: Når jeg er hos frisøren. 6: Nesten aldri, bruker kun der det trengs. Men smører ansiktet hver dag da.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #11 Skrevet 24. mai 2010 1: Hvordan steller du neglene dine? Altså, hva gjør du for dem? Klipper og filer dem kanskje en gang i månden, ellers "river" jeg dem. Burde klippet og filt de oftere kanskje, men de ser ganske bra ut egentlig. 2: Hvor ofte er du hos frisøren? Hmm, sist jeg var var i oktober, før det var det vel 2,5 år siden sist. Skal begynne å gå litt oftere når jeg bare får råd. 3: Hvor ofte bruker du ansiktsmaske, peeling o.l? Nærmere aldri. Ansiktsmaske har jeg ikke brukt siden jeg var 16 sikkert. Renseprodukter bruker jeg heller skjelden. Vasker meg i ansiktet hver morgen og kveld, har veldig ren hud uten kviser. 4: Hvor ofte sminker du deg? Dager jeg bare er hjemme sminker jeg meg ikke, muligens litt pudder (i.d.). Skal jeg på butikken e.l. bruker jeg litt pudder for å se litt friskere ut. Skal jeg noe, treffe venner, på kafe, middagsselskap osv., så sminker jeg med med "full pakke"; concealer, pudder, solpudder, kayal, maskara, øyenbrynspenn. 5: Hvor ofte bruker du hårkur? Når jeg har hårkur, en gang i uken. Nå har jeg ikke hatt hårkur på noen månder. 6: Hvor ofte smører du hele kroppen med fuktighetskrem? Aldri. Føler jeg blir klam og fæl, liker ikke det.
Lemonia Skrevet 24. mai 2010 #12 Skrevet 24. mai 2010 1. Hvordan steller du neglene dine? Altså, hva gjør du for dem? Gjør ingenting spesielt, har heldigvis sterke og pene negler. De er relativt lange, filer dem pent og biter ikke. 2: Hvor ofte er du hos frisøren? Ca 4 ganger i året. 3: Hvor ofte bruker du ansiktsmaske, peeling o.l? Aldri. 4: Hvor ofte sminker du deg? Bruker litt mascara og lipgloss hvis jeg skal ut av huset (mer enn bare en tur på butikken altså). Litt mer til fest, ellers ingenting. 5: Hvor ofte bruker du hårkur? Aldri, det har jeg ikke behov for. 6: Hvor ofte smører du hele kroppen med fuktighetskrem? Sjelden, dvs når jeg gidder. Har myk og fin hud som den er.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #13 Skrevet 24. mai 2010 1. Går nesten aldri til manikyr/ pedikyr. Men klipper, steller neglebåndene, filer neglene og har på fransk- lakk eller blank lakk. Dette gjelder både hender og føtter. Bruker håndkrem og fotbad, filer har hud av føttene, smører de med olje. Nå som jeg er gravid er det litt vanskelig med ene og andre, men greier det så vidt. Blir ikke fransk- lakk på tærne i sommer, bare blank ja.. 2. Vanligvis hver 2-3 mnd. I det siste har jeg ikke vært på 6 mnd. Skal spare til mer lettstelt og praktisk frisyre nå som jeg skal ha barn. 3. Ansiktsmaske ca 1 gang i mnd. 4. Sminker meg bortimot hver dag jeg skal ut av huset. Foundation, øyenskygge, mascara og litt rouge. Helt uten sminke er jeg nesten bare like etter jeg har dusjet eller om jeg ikke skal treffe folk.. 5. Hårkur: Kun evt. hos frisøren. Bruker bare shampoo og balsam. Men håret er jo fantastisk nå som jeg er gravid :-) 6. Smører hele kroppen med fuktighetskrem hver dag. Sverger til Spenol, billig og bra og uten parfyme :-)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #14 Skrevet 24. mai 2010 1: Hvordan steller du neglene dine? Altså, hva gjør du for dem? -Ingenting. Jeg biter dem 2: Hvor ofte er du hos frisøren? -Annenhver måned, tenker jeg. 3: Hvor ofte bruker du ansiktsmaske, peeling o.l? -En gang i uken. 4: Hvor ofte sminker du deg? -Hver dag. 5: Hvor ofte bruker du hårkur? -Aldri. 6: Hvor ofte smører du hele kroppen med fuktighetskrem? -Aldri
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #15 Skrevet 24. mai 2010 1: Hvordan steller du neglene dine? Altså, hva gjør du for dem? -Filer og bruker blank lakk innimellom 2: Hvor ofte er du hos frisøren? -Annenhver mnd. 3: Hvor ofte bruker du ansiktsmaske, peeling o.l? -Bruker skrubbesvamp for ansikt en gang per uke, maske ca en gang per mnd 4: Hvor ofte sminker du deg? -Hver dag 5: Hvor ofte bruker du hårkur? -Ca to ganger i året (hos frisøren). 6: Hvor ofte smører du hele kroppen med fuktighetskrem? -Ved behov (mest om vinteren - kanskje 1 gang per 14 dag)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #16 Skrevet 24. mai 2010 1: Hvordan steller du neglene dine? Altså, hva gjør du for dem? Fjerner (blank) negllakk, klipper, filer og legger på ny negllakk ca en gang i uka. 2: Hvor ofte er du hos frisøren? 2-3 ganger i året.. Og da stusser jeg som regel bare tuppene. 3: Hvor ofte bruker du ansiktsmaske, peeling o.l? Sjeldent (1-2 ganger i året), merkelig nok gjorde jeg det oftere i begynnelsen av 20 årene, enn nå som jeg nærmer meg midten av 30 årene, og kanskje trenger det mer.. 4: Hvor ofte sminker du deg? Hver dag. 5: Hvor ofte bruker du hårkur? Tror jeg har tatt hårkur 5-6 ganger i løpet av mine 32 år.. 6: Hvor ofte smører du hele kroppen med fuktighetskrem? 1-2 ganger i måneden, men smører inn legger og lår oftere.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #17 Skrevet 24. mai 2010 1: Hvordan steller du neglene dine? Altså, hva gjør du for dem? Ca 1 dag i uka, med filing, klipping, av og til lakk 2: Hvor ofte er du hos frisøren? ca hver 6 uke 3: Hvor ofte bruker du ansiktsmaske, peeling o.l? Kanskje 1 gang i uka, maske er sjeldent 4: Hvor ofte sminker du deg? Omtrent daglig 5: Hvor ofte bruker du hårkur? Rundt 1 gang i uka 6: Hvor ofte smører du hele kroppen med fuktighetskrem? Hver eneste dag
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #18 Skrevet 24. mai 2010 oi.... jeg endte opp med "aldri" på samtlige spørsmål... Huff..
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #19 Skrevet 24. mai 2010 eller...jeg bruker maskara,da.. men det gjelds kanskje ikke som sminke..som i smørerier..
trollmamma Skrevet 24. mai 2010 #20 Skrevet 24. mai 2010 1: Hvordan steller du neglene dine? Altså, hva gjør du for dem? Klipper de når dei vert for lange. Lakker dei av og til ved spesielle anledninger. 2: Hvor ofte er du hos frisøren? 1-2 ganger i året. Naboen som klipper. Betaler ein hundrings for det (er utdanna frisør.) 3: Hvor ofte bruker du ansiktsmaske, peeling o.l? he he, never ever 4: Hvor ofte sminker du deg? sikkert to gonger i året 5: Hvor ofte bruker du hårkur? never 6: Hvor ofte smører du hele kroppen med fuktighetskrem? viss eg er veldig tørr = svært sjelden
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #21 Skrevet 24. mai 2010 også har jeg helt kortklippte negler,da.. de klipper jeg jo rett som det er.. he he
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #22 Skrevet 24. mai 2010 1: Hvordan steller du neglene dine? Altså, hva gjør du for dem? Klipper neglene ca 1 gang per 14 dag. Ellers gjør jeg ingenting 2: Hvor ofte er du hos frisøren? Alt for lang tid mellom frisørbesøk. Går ca 2-3 ganger i året. 3: Hvor ofte bruker du ansiktsmaske, peeling o.l? Ca 1 gang i uken 4: Hvor ofte sminker du deg? Alle dager 5: Hvor ofte bruker du hårkur? Ca 1 gang i mnd 6: Hvor ofte smører du hele kroppen med fuktighetskrem? Hver gang jeg har dusjet. Blir ofte alle dager eller annenhver dag.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #23 Skrevet 24. mai 2010 1: Hvordan steller du neglene dine? Altså, hva gjør du for dem? Biter dem regelmessig. 2: Hvor ofte er du hos frisøren? ' Hvert halvår 3: Hvor ofte bruker du ansiktsmaske, peeling o.l? ca 1 gang i året. 4: Hvor ofte sminker du deg? Mascara kanskje en gang i uka. 5: Hvor ofte bruker du hårkur? Aldri. 6: Hvor ofte smører du hele kroppen med fuktighetskrem? Aldri/ veldig sjelden.
Ranveig R Skrevet 24. mai 2010 #24 Skrevet 24. mai 2010 1: Hvordan steller du neglene dine? Altså, hva gjør du for dem? Klipper ved behov, ca ein gong i veka. 2: Hvor ofte er du hos frisøren? Sist var gjerne 1,5 år sidan. 3: Hvor ofte bruker du ansiktsmaske, peeling o.l? Aldri 4: Hvor ofte sminker du deg? Mascara kvar dag, av og til foundation og augeskugge 5: Hvor ofte bruker du hårkur? Aldri. Sjampo og balsam kvar 3. dag 6: Hvor ofte smører du hele kroppen med fuktighetskrem? Aldri. Smører ansiktet kvar dag, beina etter barbering
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #25 Skrevet 24. mai 2010 1. Filer og bruker blank lakk av og til. 2. Hver tredje mnd. ca. (Har langt mørkt hår, så trenger ikke så mye vedlikehold) 3. Ansiktsmaske en gang i uka (renser morgen og kveld) 4. Sminker hver dag 5. 1-2 ganger i uka 6. Hver dag som gravid. Par ganger i uka ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå