Gå til innhold

Spåkkafee! Spå ditt dyr gratis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er ei jente på 19år som ville bli spådd om hvordan hunden min tenker og føler, hva han liker best å gjøre. Jeg så hunden min ble påkjørt nesten hverdan/kveld i tankene mine, det var ikke godt. Rosene som hun het her inne sa jeg hadde ikke NOE å være redd for, han kommer til å leve lenge enda, får enda mange minner sammen. Rosene som hun kalte seg her inne på bim spådde mye kjønn på barn osv. Veldig treffsikker. Nå vil hun lære seg å spå hunder/katter/hester, hun syns det er lettest å komme inn på hunder og hester. Hun har spådd dyr før. Hun spådde jo meg, alt stemte, utrolig flink! Må prøves.

Besøk hjemmesiden hennes:

http://www.123hjemmeside.no/spaakafeen

Veldig fin hjemmeside, lette og finne frem:) Ta den entur innom, å bli spådd gratis om deg og din dyrevenn :)

Det er mennesker hun egentlig spår, men vil nå prøve seg/lære seg å spå dyr:) Hun skal gå noen kurs til høsten. Slik at hun blir flinkere.

Vil du se hva din venn tenker om deg, liker å gjøre, har vondt så ta en titt innom spåkafeen her :))

"takk takk, for da blir jeg flinkere til å spå dyr,så får jeg mer erfaring..slik at jeg kan hjelpe dyr og eierne også."

Skrev hund da jeg hjalp henne med å skrive denne her inne på bim, så hun vil dere alle bare godt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så hunden min bel påkjørt hverDAG ! *

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...