Påtidemedentil Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Hei, jeg er ei jente på 19år som ville bli spådd om hvordan hunden min tenker og føler, hva han liker best å gjøre. Jeg så hunden min ble påkjørt nesten hverdan/kveld i tankene mine, det var ikke godt. Rosene som hun het her inne sa jeg hadde ikke NOE å være redd for, han kommer til å leve lenge enda, får enda mange minner sammen. Rosene som hun kalte seg her inne på bim spådde mye kjønn på barn osv. Veldig treffsikker. Nå vil hun lære seg å spå hunder/katter/hester, hun syns det er lettest å komme inn på hunder og hester. Hun har spådd dyr før. Hun spådde jo meg, alt stemte, utrolig flink! Må prøves. Besøk hjemmesiden hennes: http://www.123hjemmeside.no/spaakafeen Veldig fin hjemmeside, lette og finne frem:) Ta den entur innom, å bli spådd gratis om deg og din dyrevenn Det er mennesker hun egentlig spår, men vil nå prøve seg/lære seg å spå dyr:) Hun skal gå noen kurs til høsten. Slik at hun blir flinkere. Vil du se hva din venn tenker om deg, liker å gjøre, har vondt så ta en titt innom spåkafeen her ) "takk takk, for da blir jeg flinkere til å spå dyr,så får jeg mer erfaring..slik at jeg kan hjelpe dyr og eierne også." Skrev hund da jeg hjalp henne med å skrive denne her inne på bim, så hun vil dere alle bare godt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå