mamma til en snart to Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 hei, sniker meg inn fra 2.trimester. lurer på om noen kan hjelpe meg ? skal gifte meg på lørdag, og holder på å laste ned bakgrunnsmusikk vi skal ha til festen. vil ha fine kjærlighets sanger. Noen som kan hjelpe meg ?
Galskapens overhode Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 unintended-Muse into my arms. Nick Cave
mamma til en snart to Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2010 tusen takk den til muse er nydelig
Delfino-fødeklar- Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 U2- one U2 - moment of surrender(fin melodi og rolig sang, men handler vel ikke så mye om kjærlighet) Toni braxtion- un break my heart i knew i loved you- savage garden true colors-cyndi lauper Angel- sarah McLachlan greates love of all- whitney houston perfect day- lou reed Bridge over troubled water-simon & garfunkel i`d Do anything for love(but i won`t do that)- Meat lof When you say nothing at all- ronan keating josh groban- you are loved josh groban- you rais me up Bryan adams- heaven bryan adams- all for love Enrique iglesias- addicted. Enrique iglesias- hero She- elvis costello love is all around- wet wet wet halvdan sivertsen- kjærlighetsvisa leona lewis- bleeding love. phil collins& genesis- you can`t hurry love brandi carlie- the story cc cowboys- nå kommer jeg og tar deg neil young- heart of gold David grey- this years love Aha- birthright jewel- i love you always forever karen jo fields- embrace me Noen forslag. er jo ikke alle som handler om kjærlighet. Lykke til og ha en fin dag på bryllupsdagen =)
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 24. mai 2010 #6 Skrevet 24. mai 2010 min kjære og jeg har 2 sanger vi liker veldig godt, men vet ikke om det er den type sanger du er ute etter.. iallefall : Lifehouse- Storm Snow Patrol- Chasing Cars
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 24. mai 2010 #7 Skrevet 24. mai 2010 Nå er jeg veldig glad i disse klisj/klineballadene jeg da, men skal prøve å komme på andre også: Öpna din dør- Tommy Nilsson Se på mej- Jan Johansson The Postman song (because I love you)-Stevie B Without You-Mariah Carey Everything I do, I do it for you- Bryan Adams Simply The Best-Tina Turner L.O.V.E.- Frank Sinatra Take My Breathe Away- Berlin Show Me Heaven-Maria McKee Right Here Waiting For You-Richard Marx She's Like The Wind-Patrick Swayze Woman-John Lennon When a Man Loves a Woman-Percy Sledge Nothings gonna change my love for you-Glenn Medeiros Cose Della Vita-Eros Ramazotti & Tina Turner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå