tonelisese Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Jess, da er jeg også kommet inn hit da, hehe. Har noen spørsmål, har en syklus på 29 dager, og har hatt sex hver dag rundt EL tiden og nå så har jeg ekstremt ømme pupper. Har IKM den 30, men aner ikke om det er for tidlig å merke noe nå? Når kan jeg evt. teste for å få en positiv test? Er kjempe nervøs og spent! :-)))) Håper på svar!!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Hvis du er smart, så holder du deg til dagen du venter mens, eller evt. en dag og to etter. ....meeen er du som meg og mange andre her inne, så kan du starte testingen 4 dager før ikm. Flere tester markedsfører seg med at de kan brukes opptil 4 dager før Men!! Desto lengre du venter, desto større er sjansen for å få riktig resultat. Fort gjort med falske negative om en tester for tidlig! (hvis en er gravid da....)
Lyst på nr3♥ Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 Hei! Ja du kan merke noe fra dag 1 av sies d... enkelte kan også merke at egget "graver" seg nedi livmoren... hehe.. mens andre kjenner ikke en pøkk! ;P Jeg selv har to fra før og med førstemann så merket jeg veldig rar metallsmak i munnen etter 1 ukes tid, og hardere/fyldigere bryst.. men tok ikke hintet da alt var nytt for meg, selv om vi hadde vår første pp! Testet vel ca 2-3 dager før IKM den gangen.. Med andremann så ante vi ingenting, da vi egentlig ikke var helt sånn pp da... (men LIKE VELKOMMENT!!!) Den gangen fikk jeg mange forvarsler som f eks trøtthet, kunne sovne på sofan bare jeg satt meg ned på kveldene, noe jeg aldri hadde gjort ellers! Måtte ha Pit-Stop i trappa opp til 2.etasje for jeg var anpusten og veldig sulten hele tiden! Men tok jeg hintet? Nei.. *ler*.. tok ikke hintet før TR uteble... da gikk d opp et lys om at jeg kanskje skulle ta en test!? ;P VI er nå i vår første pp med nr.3, og jeg selv har merket masse mensmurring, ØMME pupper, FRESER OPP for ingenting, NULL tålmodighet, trøtt, anpusten etc.... MEN om jeg ER gravid eller ikke, aner jeg ikke... er veldig spent på å teste meg! Har IKM i helga (usikkert om d er lørdag eller søndag...) så kan hende at jeg tar en pre-test i morgen tidlig... er så nysgjerrig at jeg klarer rett og slett ikke å vente... Lykke til! Håper vi begge møtes på 1. trimester i nærmeste framtid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå