InsomNina Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Testet positivt idag, 1 dag over IKM. Men tror ikke på det egentlig. Testet dagen før IKM også, da var den negativ. Hmm.. Er det mange som opplever falske positive tester? Jeg har magesmerter og føler mensen kan komme hvert sekund. Ømme pupper.. men slik er det jo alltid før mens. Men jeg går aldri over tiden. Likevel har jeg vært sikker på at det ikke ville skje noe denne pp. Hadde en kjapp runde i høyet dagen før EL, så føler liksom det ikke var godt nok.. hehe.. Har ikke lyst å glede meg for tidlig, i tilfelle det ikke er sant.. evig pessimist Blir forresten hcg verdien påvirket om urinen har stått noen timer på glass?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Så lenge testen blir positiv før tidsfristen har gått ut (vanligvis 5-10 minutter) så er sannsynligheten for en falsk positiv test uhyyre liten. Ved å la urinen stå lenge, så kan hcg brytes ned, og altså ikke slå ut på en test. ...vil tro du er gravid jeg Mange som ikke får positiv test før ikm! Selv om det bare var en dag!!! Gratulerer!!!!
mayflower Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 Prøv en digital, da får du det i klartekst. Ta det med fersk morgenurin så trenger du ikke lure. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå