Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Jeg har en baby på 6 mnd som jeg så godt som fullammer enda. Jeg har heller ikke fått tilbake mensen. Jeg har hatt sex EN gang etter fødselen, for ca tre uker siden. Den siste uka har jeg fått veldig ømme pupper, treg mage (var veldig plaget av dette forrige svangerskap - omtrent fra dag en!), hodepine og er fryktelig trøtt. Vi brukte et år på å bli gravid sist.. så dette virker litt for lettvint i tilfelle.. Og ideelt sett kunne jeg tenkt meg å vnete litt til før nr 2, men det er ingen krise altså..
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 JA du kan fullt mulig være gravid. Fullamming og fraværende mens er ingen prevensjon, eggløsninger er gjerne tilstede en stund før mens. Ta en gravitest!! Lykke til og ps....om du er gravid.....selv om det blir MYE å gjøre så er det samtidig veldig koselig med to tette..jeg har akkurat 1 år mellom mine, og ville ikke hatt det anerledes!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #5 Skrevet 24. mai 2010 Jeg får vel ut å kjøpe test en dag da.. Hmm.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå