Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pumpa meg nå, og skvatt skikkelig, for melka har et tydelig grønnskjær. Litt sånn lys, lys limegrønn. :P Sammenlignet med melka jeg pumpet igår, og den er mye hvitere. Kan det være fordi jeg spiste mye squash igår? Leste noe om at melka får farge av det mor spiser? Det kan vel ikke være farlig å gi til babyen? Har smakt på den, smaker litt annerledes enn vanlig, men absolutt ikke rart. Babyen drikker som vanlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hørt om grønnlig morsmelk før :P Vet at morsmelk kan bli misfarget av enkelte medikamenter, så da kan det sikkert gjelde enkelte matvarer også. ;) Dersom barnet drikker som normalt og ikke reagerer på smaken, bør det ikke være noe problem :)

Skrevet

Ikke jeg heller. Hehe. Går ikke på noen medisiner, så kan ikke være det. Men er vel sannsynlig at ting jeg spiser kan gi den farge. Hmm. Føler meg ikke syk heller, så tror ikke det kan være noen fare for infeksjon. Dessuten var det lik farge på melka fra begge brystene. Hadde jeg ammet, hadde jeg jo ikke sett fargen, så regner med at det går fint at han får den. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...