Gå til innhold

Er det 2010 modellen av moutain buggy som er den beste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe mb, men er i tvil om hvilken modell jeg skal kjøpe.. Er det den siste modellen som er den beste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg vil påstå det, men sikkert noen som er uenig i det. Jeg byttet nettopp ut min 07 modell i den helt nye.

- Kallesjen blir høyere.

- kalesjen får en ekstra knekk slik at vogna blir lunere.

- 5 cm smalere mellom hjulene, både singel og duo.

- Bumperbar blir nå inkludert

- Ekstra solskjerm på kallesjen. Denne kan vippes inn eller ut etter behov- Minuset i følge noen er at det er en liten åpning bak som ikke var der før. Jeg syns ikke det gjør noe. Med denne åpningen kan man faktisk tilte skjermen helt fram og komme til barnet fra der man står og triller.

- Ventilen på hjulene får ny vinkel for å lette innpumping av luft.

- tappen som før var på utsiden av hjulene og alttid hang seg opp i ting når man trillet på smaler plasser er fjernet.

- selene er mer forseggjorte med beskyttelse rundt hodet og i skrittet, minuset med det nye varianten er at man må tre selene om man vil ha de gjennom hull i feks. vognposen.

- bumperbaren står høyere. Vet noen ikke liker det, men jeg for min del har irritert meg over den som var før fordi det var vanskeligere å sette barnet oppi vogna.

- det er montert koppholder

- største minus er at man må kjøpe regntrekket utenom, men det veier forsåvidt opp med at bumperbaren følger med og vogna er billigere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...