Gå til innhold

Melkefett bedrer eggløsning - spis is:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann til dere prøvere.

Leste i dag at fete melkeprodukter er gunstig for eggløsning og at kvinner som spiser is (fløteis) er mer fruktbare.

Sto i et eldre foreldre og barn blad jeg hadde liggende.

Kvinner som spiser magre melkeprodukter var faktisk så mye som 85% mindre fruktbare enn de som spiste fete melkeprodukter.

Undersøkelse fra USA. Så spis is og drikk h-melk med god samvittighet mellom sengeøktene:)

Selv er jeg en ivrig is spiser (har alltid vært det) og har hatt lett for å bli gravid.:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må det bli mer is på meg ;-)

Drikker ikke melk og bruker lite melkeprodukter sånn ellers og. Skal jammen hive innpå mellom neste mens og EL, he he ;-)

Skrevet

Gladnyhet!

Dette skulle være et enkelt kjerringråd å teste nå som det går mot sommer!

Masse is, herlig!

Skrevet

Hurra!

Da blir det kakao laged av helmelk med krem :)

Gode nyheter!

Skrevet

Juhu!! Her er det masse is-spising soden vi har en liten tass i huset. Tjihi.

Skrevet

ja.,da er det bare å spise is og drikke melk jeg liker ikke melk noe sælig men klarer det sikkert hi,hi

Skrevet

Den hopper jeg på. Spiser is hver dag og kan nesten ikke klare meg uten. Den er min form for kos (jeg vet, men til eget forsvar kan jeg si at jeg lever og spiser sundt)

Ser det er noen som har foreslått kakao med krem. For meg må det bli kakao med is. Nam, nam...

Skrevet

Man blir jo glad av å spise is også:):) sikkert en god innvirkning det og, hihi:) lykke til jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...