Gå til innhold

Hjelp! Mannen min gir meg gaver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ganske lenge har jeg ikke hatt særlig sexlyst. Det hender at jeg fantaserer for meg selv, men jeg mangler lyst til å ha sex med mannen min. Det er ikke noe galt med ham, og jeg elsker ham, men jeg føler meg ofte sliten og at det ikke passer når han vil ha sex. De gangene vi gjør det, er det deilig, men det blir veldig sjelden, kanskje flere måneder mellom hver gang. Han vil ganske ofte, men jeg har ikke lyst. Jeg merker at han blir frustrert og lei seg av å alltid bli avvist, men jeg greier ikke å mobilisere lyst eller ork.

Nå har han begynt å overraske meg med gaver. Kjempekoselig selvfølgelig, men jeg føler at han vil ha noe igjen for det. Nylig, etter at han hadde vært bortreist, fikk jeg et nydelig diamantsmykke da han kom hjem. Hva skal jeg gjøre? Jeg har fortsatt ikke lyst til å ha sex med ham, og det føles også galt om jeg skulle gjøre det for å "betale tilbake" for det smykket. Men jeg føler at han forventer at jeg skal gjøre det som "takk". Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg kan vel ikke gi tilbake gaven heller? Har noen det på lignende måte? Skjønner dere hvordan det blir et problem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av, du trenger ikke å ha sex. Gavene hans er betaling for hans dårlige samvittighet for at han har funnet seg en elskerinne.

Skrevet

Jeg er 100 % sikker på at han ikke har funnet seg en elskerinne.

Skrevet

Det tror de fleste inntil sannheten kommer for en dag...

Skrevet

Han har IKKE en elskerinne. Tro meg, jeg vet det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...