Gå til innhold

må bare dele ett tips med dere jenter!!

Anbefalte innlegg

Eg må berre gje eitt tips som funka supert for meg!!

meg og mannen min har prøvd å bli gravis siden september i fjor, ingenting har skjedd. så satt eg å leste om tips her inne for 2 mnd siden. Der stod det: "at om kvinnen får orgasme, etter mannen har fått sin orgasme vil sæden bli pressa innover livmorhalsen og mye lettere nå fram til egget.

Vi satte igang, og vips! der var eg gravid!! Desverre var vi uheldig og hadde ein SA for 4 uker siden, men vi fortsatte, og vips! eg er gravid igjen! veldig gravid og veldig kvalm :) :)

Prøv!! :)

Fortsetter under...

De kommer frem, orgasme eller ikke.

Det er jo ingen bevis for at det er orgasmen som letter veien for spermien. Det kan like gjerne være anti-stress hormonene god sex og orgasmer gir, som gjør at det kan hjelpe. Stress er som mange av oss vet, verdens beste prevansjon, tydeligvis!

Så hele orgasmegreiene skal en ikke stresse seg opp med, syns jeg! Det gjør det ikke lettere å få orgasme heller mens en tenker "å nå mååå jeg komme, ellers svømmer de ikke langt nok oppiii!".

Fokusér heller på god sex og det å få nyte partneren sin på den aller beste og næreste måten!!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...