hirse 76 Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Testet i morges, et tydelig blått kryss på clearblue. Er på rugedag 13, har offisiell testdag i morgen. Da er det bare til å krysse fingrene for at spiren holder seg der inne så lenge den skal. Ønsker dere andre LYKKE Lykke til. Det krever sin kvinne å gå gjennom dette, imponert over dere alle sammen, stå på!!!!
ALIICE Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Åååååhh.. Heldige du!! Gratulerer så mye:) Jeg har testdag på torsdag, er vårt 3. og siste forsøk dette. Har ingen god følelse og prøver å forberede meg på negativt resultat. Vet ikke om jeg skal dra og ta blodprøve istedet for tissetest. Hater å kun få opp minuset..... Du får ha lykke til videre og kos deg masse med graviditeten:)
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 Gratulerer så kjempemasse :-)) Hvilken lykke!!!!!! Lykke til videre :-)
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 Gratulerer så mye Er selv ruger på 2 egg,på dag 3. LENGE til jeg kan teste Lykke til videre med den kommende magen
hirse 76 Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 24. mai 2010 Tusen takk for gratulasjoner og lykkeønskninger Nesten uvirkelig - tør nesten ikke tro det helt!!
Hilmarion Skrevet 24. mai 2010 #9 Skrevet 24. mai 2010 Gratulerer så masse! Har tenkt på deg i dag og testen din! Så flott at den er positiv! ) Dessverre tror jeg ikke at jeg oppnår samme resultat i morgen, for jeg er ganske sikker på at tr er rett tundt hjørnet. Så vi får heller begynne å se framover og tenke på neste forsøk... Men kjempeartig at dere klarte det!!!
Stjernemagnolia Skrevet 24. mai 2010 #10 Skrevet 24. mai 2010 Gratulerer med positiv test! Fantastisk, hurra for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå