may_j født08_gravid på ny Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 Er det noen som har erfaringer med disse barnevognene? Jeg synes de ser veldig fine og ordentlige ute til en veldig fin pris. Liker designet. http://www.swekidz.se/barnvagnar-c-48.html May
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Synes den rosa var kjempe søt, men personlig liker jeg ikke slike 4hjulinger pga tyngden..og styreevne
Marthe-Mor-til-2 Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 Jeg har kjøpt en vogn der=) Har den svart og orange blomster;) Jeg har vært veldig fornøyd med min, ikke noen problemer.
C....I wanna be mum to three Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 Hei. Jeg synes vognene der er kjempefine, liker spesielt den sorte og beige senator kombivognen. Men inemor88 ; kjøpte du din i Sverige eller gjennom internetthandel? Måtte du betale mye for å få den innført til Norge? Jeg vet at barnevogner er tollfrie, men en må vel betale 25% mva på hele summen ved innføring til Norge? Hvordan gjorde du det? Og hvis man betaler mva til Norge får man vel tilbake mva som man betaler i Sverige? Håper du kan gi meg noen svar På forhånd takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå