Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 Tenkte jeg skulle legge denne inn hit, for jeg har benyttet meg av henne og hun gjorde en flott jobb. Hey, jeg er en dame fra Italia på 30 år. Jeg kom til Norge for 7 måneder siden. Jeg er gift og jeg har ei jente på 4 år. Jeg er en snill person, høflig og tålmodig. jeg søker arbeid som vaskejelper i Bergen sentrum.. Jeg snakker italiensk, engelsk e litt norsk. Jeg har referanser!Hvis interessert, ta kontakt med Epost: [email protected] Tusen takk! shakesperiana
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #2 Skrevet 23. mai 2010 http://www.barnimagen.com/forum/thread/141875322 Du har jo skrevet selv at det er deg det er snakk om????
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #3 Skrevet 23. mai 2010 Du frøken smart... Jeg klippet dette ut fra hobbydebatten etter link fra ris og ros fordi jeg kjente til damen og syntes hun gjorde en flott jobb. Jeg er ikke damen som vasker.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #4 Skrevet 23. mai 2010 signer med nick da vel.... Virker veldig suspekt ellers Og trodde ikke det var lov å reklamere her jeg?!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #5 Skrevet 23. mai 2010 Joda, du får rekamere her men du må betale grusome priser for det. Se høyre side av skjermen. Nei, jeg er ikke HI i det andre innlegget. Ble bare overrasket over å se hun som vasket hos meg da jeg fulgte ris og ros linken. Noen hadde selvfølgelig angitt henne for å drive reklame. Det ble selvfølgelig ikke noe klager da sporven drev massiv reklame for utleie hyttene sine, men en som kjemper til livets opphold bør stoppes så raskt som mulig.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #7 Skrevet 23. mai 2010 Lar meg ikke presse til nick av en anonym berte som deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå